Real Techniques Makyaj Fırçaları Migroslarda Satışta !!!! Aman Yarabbiiii :))

Kızlar bugün sosyal medyada yayılan harika bir haberi sizlerle paylaşmak istiyoruuuum. Malumunuz Real Techniques makyaj fırçaları tüm dünyada satış rekorları kırıyor. Ben geçen ay aldığım Expert Face Brush'ımdan acayip memnunum, fondöten, baz, kapatıcı gibi ürünleri yüze uygulama konusunda çok başarılı. Onunla ilgili yazımı da yakın zamanda yazıcam. Bu fırçaların ülkemizde herhangi bir kozmetik mağazasında satışı yok. Instagramda bir sürü hesap var bunların satışını yapan. Onlar da yurt dışından getirtiyorlar. Ama tabii dikkat de etmek lazım sahte fırça satanlar da var. Türkiye'de internet sitesinde de satışı yoktu fırçaların taa ki kozmela.com bizlere sürpriz yapana kadar. Geçen ay indirimli bir şekilde oradan almıştım fırçamı. Ama bugün instagramda paylaşılan bir fotoğraf gösteriyor kiii Migros kocaman dev bir adım atarak makyaj tutkunlarının yüzünü güldürüyoorr..Migroslarda RT fırça satışları başlamış. Bakın bu da kanıtı :))

Hatta birisi migrosu arayıp haberin doğruluğu konusunda emin olmak istemiş, yakında tüm Türkiye'deki migroslarda satışın yapılacağı haberini almış. Ben şu an Ankaradayım eryamandaki migroslara gelmiş midir, ne zaman gelir bilmiyorum ama allık fırçasına ihtiyacım var Blush Brush'ı almak istiyorum, ya da core collection set de olabilir tam karar vermedim. Fiyatlar da çok çok uygun, kaçırmamak lazım.

Bu cici haberi hepinizle paylaşmak istedim. Şu an sadece 5Mlerde satılıyor galibaa..Yakınlarda varsa uğrayıp bi bakın bakalım ehe herkese sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. yaaaaaaaaaaa inanmıyorummmmmmmmmm çok guzel haberrr bugun gidicemmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün migrosa gidip bakanlar bulamayanlar da olmuş, sadece 5Mlerde de olabilir, biraz zaman geçmesi gerekiyor haberlerin gelmesi içinnn :)))

      Sil
    2. Bende sana yazdıktan sonra onu düşündüm 5 Mde uzağımda bugün gidemem zaten Adana'ya seneler sonra geliyor yeni çıkan ürünler :(

      Sil
  2. Tekli fircada 34 tl yaziyor sanki saka gibi

    YanıtlaSil
  3. Ben 2 seti ve stippling fırçasını yurtdışı sitesinden almıştım süper haber artık migrostan tamamlarım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evett ben de öyle yapmayı planlıyorum :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. eveett artık gözümüzle görüp, inceleyip alabilicez yani fırçaları..bu harikaa :))

      Sil
  5. Eryaman daki buyuk migrosa gelirse harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oraya geleceğini düşünüyorum ben, haftaiçi gidip bakmak lazım :)))

      Sil
    2. Ben her gun kontril ederim :)

      Sil
    3. sana yakınsa kontrol et, bana da haber ver olur muuu?? bu arada büyük migros nerede şu yeni yapılan yerde mii?? yoksa eryaman'in girişindeki mii??

      Sil
    4. Yok canim yeni yapilan yer hatta butikek in biraz ustunde olan cadde ben sana haber veririm :)

      Sil
  6. ahahaha şaka gibi, migrosta RT:))

    YanıtlaSil
  7. Yaa ne güzel bir haber verdin sen öylee :))

    YanıtlaSil
  8. Ayy duyunca hemen bloglara baktım iyi ki bakmışım çok yakınmışız seninle :P Umarım Eryaman Migrosa gelir bir an önce çok heycanlandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 1 hafta daha ankaradayım umarım gelir hemen, tekirdağdakinde bulmam zor olabilir ://

      Sil
  9. Çok sevindim yaa görerek seçerek alma şansımız var artık :)))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Tekirdagda ogretmensiniz galiba. Bende corlu da ogretmenlik yapiyorum. Seviniyorum buralarda blogger gorunce :) cok memnun oldum

    YanıtlaSil
  11. merhaba izmir mavişehir migrosta var hepsi çok güzelllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankaraya geldi mi gelmedi mii hala haberim yok, bizim burdaki migrosa gittim yoktu, danışmadaki kıza sordum hayatında ilk kez rt fırçanın ismini duymuş sanırım bi afalladı filan sonra da yok dedi ahah :D

      Sil
  12. 5m migroslara hala gelmemiş ankara'da. neyse sabreden derviş :) blogunuzu takibe aldım. yeni açtığım blogumu takip ederseniz sevinirim. makyajdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. "Çok çok uygun" mu? 18 dolarlık seti 80 liraya satıyorlar, neresi "çok çok uygun"?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes yurtdşından alışveriş yapamıyor. türkiyede satış yapan birkaç siteye ve instagramdaki satış yapanlara göre fiyatlar biraz daha ucuz gibi. şu sıralar watsonslara gelecekmiş rt fırçalar bakalım orada ne kadar olucak fiyatla..

      Sil

Yorum Gönder