H&M ♡ Ben :)

Merhaba arkadaşlar, yine bir alışveriş yazısıyla sizlerleyim. Bu arada
size hala Ankara'dan bildiriyorum:) 15 tatil için ailemin yanına Ankara'ya gelmiştim okullar açıldı ama ben hala buralardayım, gidemedim Tekirdağ'a, öğrencilerim beni çok özlemişlerdir kesin eheuhe:) Neyse bu haftasonu artık dönüyorum sanırım. 
Ankara'da bulunduğum süre içerisinde birazcık alışveriş de yaptım malum Tekirdağ'dan sonrası burası cennet gibi geliyor insana. Aslına bakarsanız arabamı sattım ve yeni bir araba bulma arayışında olduğum için pek fazla alışverişe filan vakit ayıramadım, fırsat buldukça da kendimi Cepa Avm'deki H&M'de buldum :)) Oradaki kozmetik ürünleri ve aksesuarlar çok cici geliyor bana. Farklı zamanlarda 2 kez gittim ve bakın neler aldım:)

Lastik tokalar çok sağlam, ben bi taktığım lastiği çıkardığımda sonra bulamadığım için sürekli yedekliyorum bu tokaları eheh biraz dağınığım napiyim :p Kaş sabitleyiciyi merak ediyordum bi hevesle aldım ama pek kullandığım da söylenemez, ıslak bi görüntü oluşturuyor o yüzden sevemedim :/ Lip penlerini de çok merak ediyordum, renklerine bayıldım. İlk gittiğimde açık pembe olan love that pink ve fuşyaya benzer passionata pink renklerini aldım. Açık pembe olan pek renk vermiyor, diğerini daha çok sevdim, son günlerde favorim oldu hatta. Güzel nemlendiriyorlar, yumuşacık ama kalıcılık konusunda vasat..

 H&M aksesuarları hem güzel hem de uygun fiyatlı oluyor, her gittiğimde mutlaka bi yüzük alıyorum. Ama bu sefer pek çeşit yoktu ben de bunu aldım. Eklem yüzükleri de var içinde.

 Ehehe bu postişi aliyim mi almiyim mi diye çok düşündüm ama sonuçta eve benimle gelenlerden oldu o da:) Saçımı at kuyruğu yaptığımda daha gür görünmesi için aldım bunu, severek de kullanıyorum, gerçek saç görünümünde.siyah, kahverengi ve sarı olmak üzere 3 ton vardı. Bu kahverengi ışıkta bakırımsı görünüyor ama benim saç rengime en uygun ton buydu diğerlerinin uyması imkansız:) Uzunluğu da 30-40cm var sanırım..
 2.gidişimde de aşağıdakileri aldım.
 Eyebrow kit instagramda sürekli paylaşılan bir üründü ve ben de merak ediyordum, ilk gidişimde aklımdan tamamen çıkmış, 2.gidişimde alabildim. Seyrek kaşlarım olduğu için mecburen boyayarak doldurmam gerekiyor. The Balm Nude Tude paletimdeki kahve tonlarıyla bunu yapıyordum ama bu sete de şans veriyim dedim. En koyu olan ton hafif koyu kaçsa da bana uydu sanırım:) Yukarıdaki resmimde onu uygulamıştım kaşlarıma. Sizce nasıl durmuş, koyu mu? Bu arada setin içinde bir minik cımbız, bir de kaşları çizmek boyamak için kullanılan iki taraflı minik bir fırça var. Bu fırçanın çizgi fırçası olan ucu çok sert o yüzden nude tude'daki fırçayı kullanıyorum ben, o çok daha yumuşak.
Burada da lip penlerin 4ünü yanyana görebilirsiniz. 
Soldan sağa : Love That Pink, Passionata Pink, Papaya Punch ve Million Dollar Lips
İçlerinde en pigmentli olan passionata pink, yukarıdaki resmimde de sürülmüş halini görebilirsiniz :)) diğerleri hafif renk veriyor.  Swatchları da eklerim sonra.

Bu hello kittycikler de minik kardeşim Aysima için. Tarak ve tokalarına bayıldı cadı :)

Benim H&M alışverişim böyleydiii, umarım sizlere fikir verebilmişimdir. Hepinize keyifli alışverişler ve mutlu günler diliyoruuumm;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog



Yorumlar

  1. Kaş kitini çok beğendim tamda böyle bir şey arıyordum. :) Güle güle kullan canım hepsini. :)
    Taraktan bende yeğenime almıştım. :)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan H&M bitanedir :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller :)Bunları Ankarada yaşayıp da gittiğim hiçbir H&M de bulamamam ayrı bir skandal :D

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :)
    Lip penlerden memnun kaldın mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yazımda da bahsettiiğim gibi en çok renk veren fuşya pembe olan, açık pembe ve turuncu az renk veriyor, kırmızı da ortalarda..fiyatına gire iyiler bence, 8.95 tl tanesi..

      Sil
  5. tekirdağın neresinde öğretmenlik yapıyorsun ilk defa benden başka tekirdağdan bir blogger görüyorum aldıklarına bayıldım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekirdağ merkezdeyim ben, sen nerdesiinn? :)

      Sil
    2. bende orda oturuyorum :) 100.yıl... ama istanbul'da öğrencıyım işte...

      Sil
  6. Merhaba, aldıklarının hepsi birbirinden güzel! Özellikle güneş gözlüğüne ve kaş kitine bayıldım... Ne yazık ki İzmir'de H&M yok, o yüzden çok özeniyorum oradan yapılan alışverişlere :)))

    Bana da beklerim! :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha güzelleri senin olsun, umarım en kısa zamanda izmire de H&M açılır ;) hemen bakıyorum bloguna ;)

      Sil

Yorum Gönder