MİM : Sevgililer Günü

Bu 14 şubatta da her 14 şubatta olduğu gibi sevgilisizim dostlar, Beautybooopcuğum her ne kadar yarama basmış olsan da bu mimi cevaplicam ben :)) Yahu sevgili olur da hiç 14 şubatlara denk gelmez mi, gerçi uzun yıllar önce sanırım 1-2 kere kutlamıştım ama dedim ya uzun yıllar önce ehe neyse efemm sorularımıza geçelim..

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Önemli tabii ya neden olmasın ki :)

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Benim sevgili tanımım uzun biraz :p Maksimum sevgi, minimum sinir, ilgili, belki de kendinden daha çok beni düşünen, her sabah uyandığında günaydın mesajı atan ahah :p, güvenilir, oturmasını kalkmasını, konuşmasını bilen, kültürlü, merhametli, saygılı, sürprizler yapan, hımm bi de benim alışverişlerime karışmayan, ayy neden aldın bunları, çok harcıyosun demeyen, benim gibi twitter, instagram kullanan, aynı tür müzikleri dinleyebildiğim, ortak zevklerimin olduğu, saatlerce konuşabileceğim, birlikte tavla oynayabileceğim, bol bol fotoğraf çektirebileceğim bi sevgili candır valla :))

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ? 
Valla kızarım ya, tüm dünya kutluyor sonuçta biz neden kutlamayalım :)

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Çiçek ayıcık filan istemem. Hele ki çiçeğe verilen paranın çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar aldığım çiçekler ne oldu ki sanki, kurudu çöpe gittiler 2 günde..hediye dediğin kalıcı olmalı, baktıkça kullandıkça o insanı hatırlatmalı. Kendi hazırladığı bir kart, yazdığı ufak bir not bile sevgisini hissettirmeye yeter diye düşünüyorum. Bir de tişörte ya da yastıklara resim bastırılıyor filan o tür hediyeler de hoşuma giderdi doğrusu :)

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Sevgilim yok ki, olsa da ne alırdım cidden bilemiyorum. Hediye almak özellikle de bi erkeğe çok zor bence..

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Daha önce maslak sheraton'da kutlamışlığım var eheh kem küm :)) ama sevmiyorum öyle kasıntı mekanları, ne biliyim daha ortalama bi yerde bi yemek, güzel bi müzik filan fena olmazdı :)


7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı? 
Ayy ne biliyim ben 10 yıllık evli olsam sevgililer günü filan umurumda olmazdı herhalde, evlilik başka bişey ya, hayat telaşesi çoluk çocuk pöff insanı sıkıntı basıyor düşündükçe :)

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Şaşırırdım herhalde, o yaşa kadar yaşar mıyım acaba ben, yaşasam bile sevgililer günü kutlar mıyım ki acaba diye hayıflanırdım, çok depresifim sanırım :))


    Kızlar eğer yapmadıysanız ve katılmak isterseniz sizi de mimliyoruuum ;)


Herkese sevgiler


---------------------------------------------------------------------------------------------------

twitter: ozkelebeketkisi
e-mail: ozlem20@gmail.com

Yorumlar

  1. Kuzum her şey gönlünce olsun aksama cevaplayacağım :*

    YanıtlaSil
  2. Ah kuzum teşekkür ederim, yarına yayında olacak öperim kocaman!:**

    YanıtlaSil
  3. Canım benim hemencecik cevapladığın için teşekkür ederim ;) Seninle aynı kaderi paylaşıyoruz bu 14 şubatta ;)))) Boşver en azından hediye telaşemiz yok bu sene :) Öpüyorum kocaman ;***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgilim olsun da, kutlayamadığım her sene için toplu kutlama yapıcam ehehe, ben de öptüm :)))

      Sil
  4. tatlım cok guzel bi mimmiş tam benlik :) tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder