The Balm Voyage Paleti

Merhaba arkadaşlar. Son zamanlarda sık sık kullandığım The Balm Voyage paletinden bahsetmek istiyorum sizlere. The Balm'ın Amerikan markası olduğunu ve ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satıldığını biliyorsunuzdur. Ayrıca içeriğinde paraben barındırmağından bayanlar tarafından fazlasıyla tercih edilen markalardan biri. Ambalajları da oldukça cici olduğu için resmen gel beni al diyor :) Yeni ürünlerden olan bu palet ülkemize gelir gelmez Gratis'te yeni yıl indirimine girmişti ben de fırsattan yararlanıp almıştım. 


Ambalajında İstanbul'un da olması çok hoş bir ayrıntı :)
The balm farlarının bilindiği üzere çok çok fazla pigmentasyonu yok, far bazıyla kullanıldığında daha güzel sonuçlar elde edilebiliyor. Palette 16 adet mat ve ışıltılı far ile 3 adet ruj bulunuyor.
Farların isimleri harf ve sayılardan oluşuyor.
En alttaki 1.sıraya baktığımızda nude tonların hakim olduğunu görüyoruz. Ben özellikle D1 tonuna bayıldım, swatchlarım pek başarılı olmamış ama renk güzel bir altın sarısı renginde. 


2.sıraya baktığımızda paletin en canlı renklerini burada görüyoruz.  B2'yi göz kapağına, C2'yi de kenarlara sürdüğümüzde geçişli bir görünüm elde edebiliriz. D2 de çok hoş açık bisküvi rengi, fazlaca kullandığım belli oluyordur herhalde resimden :)

3.sıraya baktığımızda toprak tonları ve gri rengi görüyoruz. Burdan B3 ve D3'ü kullandım şimdiye kadar. Özellikle D3'e bayıldım diyebilirim. Siyah, koyu kahve, asker yeşili tonlarıyla ve nude tude paletindeki sophisticatedla çok güzel uyum sağlıyor.

4.sırada da koyu ve ışıltılı renkler hakim. 

Rujlar da en az farlar kadar güzel. Özellikle ortadaki turuncumsu rengin dudaktaki duruşuna bayıldım ben :) Bu arada alt tarafta da farlar için öneriler verilmiş, orada verilenlerle de uyumlu bir göz makyajı yapmak mümkün.

Paleti gördünüz, renkleri gördünüz, peki siz neler düşünüyorsunuz bu paletle ilgili. Ben aldığım günden beri elimden düşürmüyorum. Aşağıda voyage paletimi kullanarak yaptığım bir kaç makyajı görebilirsiniz :)
D3
A2
B3 
Öpüyorum hepinizi, sevgilleeerr ;)


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ambalaj olarak bayıldığım bir palet ama ben bu palette ki çoğu rengi kullanmayacağım için almadım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ;) çok fazla far kullanan biri değilim sadece nude tude ve bu bana yetiyor, başka da bişeye ihtiyaç duymuyorum :)

      Sil
  2. güle güle kullan canımmm bende bayılarak aldım ama işte bircok renginin pigmentasyonu cok zayıf maalesef ama yinede en sevdiklerimin arasında benim de:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef pek renk vermiyor, far bazı kullanmadan olmaz zaten :)

      Sil
  3. Bende bu palet icin cok heycanlanmistim ama renkleri beni tatmin etmedi malesef:( Ama balm jovinin pigmentasyonuna bayiliyorum ben bu neden az pigmentli ki sasirdim ..buarada makyajlarin harika olmus tatlim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim selinciiim :* nude tude da bu da az pigmentasyonlu. balm jovi'yi de merak ediyorum aslında. bir sonraki indirimden de onu aliyim bari :))

      Sil
  4. Ben bu paleti alsam sadece kahve tonlarını kullanırım gibime geliyor :) Makyajların çok güzel olmuş canım:) Bir de o küpeye bayıldııım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, daha güzelleri senin olsun ;)

      Sil
  5. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Özlemcim,
    Güzel görünüyor makyajın lakin indirim olursa alabilirim belki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. sevgililer günü için indirim olur büyük ihtimalle ;)

      Sil

Yorum Gönder