Sende İncel'in 1.Yaş Kutlaması ve Blogger Buluşmamız

Merhaba arkadaşlar, şu an Ankara'dan yazıyorum sizlereee, evet bildiniz sömestr tatili için ailemin yanına geldim ve 9 şubata kadar buradayım heyoo :)) Okullar cuma günü tatile girdi ama ben pazar günü geldim buraya 1 gün gecikmeli gelme nedenim de sevgili Sevinç'in blogu Sende İncel'in 1.yaş kutlaması için düzenlediği etkinlikti. Güzel daveti için ona çok teşekkür ederim, 2.sefer bir araya geldiğim arkadaşlarım ve yeni tanıdığım kişilerle harika bir etkinlik geçirdik.

Etkinliğe trakyadan katılanlar olarak Gözde, Yasemin ve taaa İzmirlerden gelen Ece ile araba yolculuğumuz sonrasında Avcılar'daki buluşma yerimiz olan The Kahve'ye vardık. 

Simit Sarayı sponsorluğunda masamız kurabiye ve simitlerle donatılmıştı. 

Bu cici kurabiyelerden blog isimlerimize göre olanlar Atölye Ful, pembe ojeli olan Evdenpasta imzalı, sarı olan ise Sevinç'in maharetli ellerinden..İlk denemesi olmasına rağmen bence müthişti. Ellerine sağlık ;)


 Sohbet edip fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedik :)


Etkinliğimizde sponsor firma yetkilileri de vardı. Murat Bey Hard Line Nutrition beslenme ürünleriyle ilgili bizleri bilgilendirdi.

Melis Hanım da Fransız Ulric De Varens parfümlerini tanıttı bizlere.

Sponsorlarımızdan Mihera.com'un bizler için hazırladığı paketlerden hediye ile birlikte yarım iskambil kağıdı çıktı. 


İçimizden bir kişiye sürpriz vardı. Önceden mihera.com'un belirlediği iskambil kağıdının diğer yarısı kimdeyse  o kişi cici bir ödülün daha sahibi olucaktı. O da Livaledair blogunun sahibesi sevgili Yasemin oldu, trust me i'm a blogger kolyesini kaptı hepimizin de gözü kaldı, eheh şaka yapıyorum güzel günlerde kullan canımcım ;)


Dermoeczanem de aramızdan çekilişle belirlenen 5 kişiye ürünlerinden hediye etti. 
Çekilişleri Sevinç'in tatlı kızı Nisa yaptı.

İlk çekiliş hediyesi bana çıktı eheh :)

Diğer çekilişlerin kazananları da Yasemin, Ebru, Ezgi ve Dilek oldu..
Merakla beklenen Zuzubo çocuk anne baba setinin kazananı ise Sevgili Ece oldu..Herkes iyi günlerde kullanır inşallah hediyelerini ;)




Vee Sende İncel'in 1.yaşına özel pastası yine Evden Pasta'nın harika sunumuyla bizlerle..

Blogunun daha nice yıllar görmesini diliyoruum Sevinççim ;)

Bu güzel etkinlikte sizlerle olmak çok güzeldi. Önceden tanıdığım arkadaşlarımı tekrar görmek ve yeni blogger arkadaşlarımla da tanışmak çok güzeldi. Keyifli yolculuğumuz için Yasemin'e, Ece'ye, Gözde'ye öpücükleeeer..Bizleri bir araya getiren Sevinç'e çok çok teşekkürler. En kısa zamanda tekrar görüşürüz inşallah..Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ;)
Etkinliğe katılan arkadaşlarımın bloglarını aşağıda görebilirsiniz.


Bunlar da sponsorlarımızdan gelen cici hediyeler..Şu an şehir dışında olduğum için detaylı fotoğraf ekleyemiyorum.Tekirdağ'a döndüğümde eklerim artık.



Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Canım benim bende çok keyif aldım yolculuktanda etkinliktende iyiki tanımışım sizleri ayrıca kolyeme göz dikmeyin lütfen nazara gelicem bak hihihihi:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık :) Ne güzel oldu tekrar görüştük, en kısa zamanda görüşürüz umarım yine:)
    Öpüyorum çoook :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamandaaa, ben de öptüm ;)

      Sil
  3. Canım seni tanımak , araba yolculuğu yapmak ,aynı ortamı paylaşıp objektiflere poz vermek,sohpet etmek kısacası seninle olmak diğer blogger arkadaşlarımla olduğu gibi çok keyifliydi gerçekten iyiki tanımışım seni..En yakın zamanda tekrar beraber olmayı diliyorum iyi tatiller...Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ececim aynı duygular benim için de geçerli, seni çooook sevdiim, tekrar görüşelim inşallah öptüüüm ;)

      Sil
  4. Cınııııııım, yerim seni :) Çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık öperim en kocamanından :)

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel bir gün gecirmissiniz bende katilmak isterdim ama bebek 20 gunluktu o yuzden katilamadim. Avcilardaymissiniz bilsrydim merhaba demek için ugrar gorurdum sizleri kısmet degilmis :( başka sefere gorusmek uzere öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bebişi biraz daha büyüt de görüşürüz inşallah yine, öptüüm ;)

      Sil
  6. Canım benim çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık :)
    Tekrar bir etkinlikte bir araya gelmek güzel oldu ilkinde hiç konuşma fırsatım olmamıştı, tekrar görüşmek dileğiyle..
    Öptüm :) :-*
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sefer daha iyi oldu, inşallah görüşürüz yine, öptüüm ;)

      Sil

Yorum Gönder