Biten Ürünler #2

Ne zamandır bitenler yazısı yazmamıştım, hazır birikmişken aradan çıkariyim dedim :)


1- Loreal 3 etkili makyaj temizleme suyu: Benim gibi hassas kirpikleri olanlara şiddetle tavsiye ederim. Herkesin öle bayıla kullandığı  bioderma h2o ve yves rocher kirpiklerimde dökülme yapıyor, lorealde sorun yaşamıyorum hiç:) 

2- Nivea duşta vücut kremi: Duş sonrası kremle filan uğraşamam diyorsanız duştayken sürün gitsin:) 

3- Down under naturals argan oil saç kremi: Saç uçlarım berbat durumdaydı. şampuandan değil ama bu sac kremi ve serumundan çok memnunum. Şampuan ağırlaştırıyor saçlarımı. Saç kremini sevdim kırık görünümünde ciddi azalma oldu. Sac uçlarim da artık çatal çatal ve sert değil yumuşacık:) 

4- Gliss yağlı ve yıpranmış saclar için şampuan: Saçımı gün içinde ağırlaştırmıyor, yıpranmış olan saçlarıma da iyi geldi bence. 

5-Maybelline rocket rimel: Geçen yazdan beri kullanıyorum.kirpiklerim kısa olduğu için her rimel kıvırmıyor kirpiklerimi. Rocket bu konuda oldukça iyi.

6-Garnier bb krem: bb kremle tanışmam ilk bununla oldu çok da sevdim:) yenisini de aldım ama su sıralar m.asam magic finish fondötenle aldatıyorum onu ehe:) 

7-Otaci argan el ve tırnak bakim kremi: Tırnaklarım çok kırılıyor hala bi çözüm bulabilmiş değilim. Bu kremle biraz toparlanırdiye düşündüm ama olmadı hala başladığım noktadayım.krem hoş güzel ama ben bi etkisini görmedim ellerdeki yumuşaklık hissi dışında. 

8-Clinique anti-blemish solutions: Tek tük sivilcelerim olduğu için bu seti kullanmak istemiştim ama boynerde görüştüğüm bi clinique uzmanı bu setin benim için uygun olmadığını sivilce problemim olmadığını söyledi ahah boşuna kullandım yanii ciddi sivilce probleminiz varsa kullanabilirsiniz. . 

9-Cosmoshop asetonsuz oje cikarici: Watsons'in.bu oje çıkarıcılarını senelerdir çok severek kullanıyorum. Ayrica bi yere oje bulastiginda kıyafete ya da koltuga bununla cikarabilirsiniz kumasa zarar vermiyor.

Biten ürünlerim bu kadar, sizlere fikir verebildiysem ne mutlu bana :)
 başka bi yazımda görüşmek üzere ;)

Yorumlar

  1. Ne çok birikmiş öyle şişe şişe :) Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım tırnaklarının kırılmaması için , 1 ,ellerine eliven takıp bulaşık yıka . 2,törpülerken yanları çok sert bastırarak törpüleme daraltacam diye. 3.de neutrogene el tırnak bakım kremini alıp her gece yatmadan sür ! krem resmen bir mucize ya bayılıyorum 2 defa aldım ben ama 3 kez 4 kez diye gidecek bundan böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eldiven kullanıyorum çoğu zaman ama bazen feanlık geliyo onu takarken, takmadan bulaşık yıkadığım zamanlar da oluyor. törpü yapmıyorum bu arada tırnaklarıma ama dediğin kremi de deniyim, denemekten zarar gelmez..teşekkür ederim önerin için ;)

      Sil
    2. Eğer kırılmasın diyorsan ,Kullanman lazım canım çünkü bulaşık detarjanı resmen soyuyor elleri tırnakları zararı çok büyük. tırnak makasıyla kesiyorsan dipten kesme ve kestiğin zaman uçları törpüyle düzelt.

      Sil
    3. tamam canım söylediklerini uygulicam çok sağol ;)

      Sil
  3. Canım bir de menekşe yağını çok övüyorlar tırnaklar için, onu dene istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy denemem mii onu da denedim şekeerr, ama aynı tas aynı hamam :/

      Sil
  4. Çok tatli bir dille anlatmissin:) loreal kirpikleri dökmüyorsa ne ala:) alinir artik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim;) ben memnunum yazdan beri kaç şişe bitirdim sayısını unuttum artık..hem göz hem de yüz için olduğu için de beğeniyorum ben..

      Sil
  5. Nivea duşta vücut kremi gerçekten işe yarıyor mu?Duş sonrası krem sürmekten nefret edenlerdenim de bende! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yarıyor, cildin yumuşacık oluyor ve nivea krem gibi kokuyosun ehehe :))

      Sil
  6. Otacının argan yağlı el kreminden almayı bende düşünüyorum ama yine de bu tarz ürünlerin tırnak güçlendireceğine inancım yok :) Down under konusunda kesinlikle katılıyorum sampuanı ağırlaşma yaratıyor ama saç kremi çok güzel :) Loreal makyaj temizleme suyu benimde favorim. Garnier'inde yeni makyaj temizleme suyu çıktı yapısı görünürde aynı ama performansını bilemiyorum tabi onu denemeyi düşünüyorum bir dahakine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben rafta tesadüfen görüp de aldım o kremi, sonrasında modaliza'nın bi tırnak bakımı videosunda o kremi önerdiğini gördüm, aa farkında olmadan iyi bişey almışım demek ki dedim eheeh ama ne biliyim her hangi bir güçlendirme filan olmadı, normal kremler gibi işte.. :/

      Sil
  7. Tatlım tırnak kırılması için Rimmel London Stronger 'ı öneririm. Watsons 'larda satılıyor. Hatta blogumda da yer vermiştim, bakmak istersen; http://beautywiththeobromine.blogspot.com.tr/2013/11/mucize-urunler-1-rimmel-london-stronger.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bu yorumunu önceden görmüş olsaydım şimdi alışverişten geldim eveee :(( neyse bi dahaki sefere onu da aliyim o zaman, çok teşekkür ederim önerin için ;)

      Sil

Yorum Gönder