Vazgeçilmez Avonlarım


Avon'u çocukluğumdan beri bilirim. Annem bir sürü şey alırdı, kremler, taraklar, parfümler vs.  Çok hoşuma giderdi bana aldığımız ilk parfüm de pur blancaydı, 1990lı yılların sonu 2000li yılların başıydı herhalde tam hatırlayamıyorum:) Uzun yıllardır kalitesine güvendiğim, severek kullandığım bir marka Avon. Şu sıralar yukarıda resimde gördüğünüz ürünleri severek kullanıyorum. Eminim  hepinizin bildiği ürünlerdir. Bilmeyenler de olabilir tabiii o zaman hemen tanıtalım :)

1- Anew vitale 25+ yüz yıkama jeli ve gündüz kremi: Aldığımdan beri acayip memnunum. Herhangi bir sivilcelenme olmadı. Cildim yağlı, kuruma filan da olmadı. Krem çok güzel kokuyor ve cildi yumuşacık yapıyor. Gece kremini de almayı düşünüyorum. Avon'un makyaj ürünlerini kullanıyorum senelerdir ama bu tür jel, krem vs ürünlerini cesaret edip alamıyordum, bu kremler o korkularımı tamamen yıktı. Tavsiye ediyorum 25 -35 yaş arası herkese ;)
2- Only İmagine EDP + Roll on : Kokusu bir harika, tam yaz kokusu, gördüğünüz gibi şişesi de çok şık ;)
3- Far Away Vücut Pudrası: Bunu seneler önce aldım ve hala kullanıyorum. Bebeksi beyaz bir ten isteyenlere tavsiye ederim, simli olduğu için parlaklık da veriyor çok sevimli..Şu an hala var mı bu ürün emin değilim, yoksa bile buna benzer ürünleri de tercih edebilirsiniz, ben başarılı buluyorum ;)
4- Solutions BB krem : Malum şu sıralar bb krem rekabeti yaşanıyor kozmetik piyasasında. Avon da güçlü adaylar arasında. Medium ve Light olmak üzere 2 tonu var, mutlaka cildinize uygun rengi tercih edin. Yumuşacık kremsi yapısıyla benim favorim oldu bile :)
5- Rujlar: Counrty Rose ve Sparkling Blush tonlarını uzun zamandır severek kullanıyorum. Kalıcı olmasının yanı sıra kremsi yapısıyla sürmesi kolaylaştırıyor..

Yorumlar