Alışveriş Günlüğüm - 1

Bugün biraz avm gezelim dedik. Ankara'da olanlar Eryaman'daki Optimum'u bilirler, orası aynı zamanda
outlet olması nedeniyle sık sık gittim bir avm. Ankara dışında yaşadığım için hele hele outlet avmlerin olmadığı bir şehirde yaşadığım için Ankara'ya geldiğimde kendimi cennete gelmiş gibi hissediyorum:) 

Bugün aslında kendim için değil 5 yaşındaki kardeşim için saatlerimizi harcadık diyebilirim. Çocuklar için en cicili bicili ve uygun fiyatlı kıyafetler LCW'de olduğu için ilk oradan başladık..ayaklarımıza kara sular inene, ona güzel bir bayram elbisesi bulana kadar akla karayı seçtik. O annesiyle kıyafetlerini denerken ben de kendimi bi koltuğa atıverdim yorgunluktan :)



 Nihayet eteği narçiçeği renginde olan peplum elbisede karar kıldık. Bıcırığıma çok da yakıştı :) O da yeni elbisesini sevmiş olacak ki mağazada çalınan şarkılar eşliğinde çılgınca dans ediyor, bize manken pozları veriyordu :))

Oradan kendim için de bir kaç şey baktım. Sıfır kol limonata sarısı,  narçiçeği, beyaz ve mint yeşili tonlarda arkası uzun olan gömleklerden vardı. Sarı ve narçiçeği renkli olanları denedim, güzeldi aslında ama xs küçük, s de biraz bol oldu, emin olamadım kabin dışında da çok bekleyen olduğundan bir dahaki gelişimde tekrar denerim diyerekten kabinden çıktım, yoksa dışarıdakiler 1 saat filan beklerlerdi ben karar verene kadar ehe :) Bahsettiğim modeller bunlar. Yalnız bu resimde mankenler içlerine birşey giymişler herhalde içleri görünmüyor, normalde bu giysiler hafif transparan.. fiyatları da 25tl..

Daha sonra koton, mango vs. oralara da baktım. İftar saati de yaklaştığından kendimi kıyafetlere veremedim pek. Koton'da güzel indirimler vardı, bir daha ki sefere diyerek oradan da ayrıldım.


Defacto'da 2 hafta önce de görüp aşık olduğum koltuğun fotoğrafını bugün çekebildim. Sizce de güzel değil mi, rengarenk, güzel düşünülmüş..

Yemekten sonraki tekrar bi kolaçan etme bölümünde ise kendimi Watsons'da buldum. 1000ml duş jelleri indirimde bir alana bir bedava 7.99tl. Kavunlusu mis gibi kokuyor tavsiye ederim ;)







Yorumlar