Herkese merhabaaaa :)
Ben Özlem,  Özlemle Kelebeketkisi blogunun yazarıyım. İlk kez bir blogda konuk yazar oluyorum heyecanlandım birazzz :) İşlerimin yoğunluğu nedeniyle kendi bloguma bu aralar pek zaman ayıramıyorum ama söz konusu Şule olunca aylar önce planlanan bu cici etkinliğe katılmak istedim :)

Sizlere severek kullandığım “Essence All You Need Is Red” 02 numaralı rujdan bahsetmek istiyorum. 


Bu Essence’in long lasting yani uzun süre dayanıklı rujlarından biri, ocak ayında katıldığım bir blogger etkinliğinde hediye edilmişti. Essence ürünleri uygun fiyatları ve ambalajlarıyla hoşuma gidiyor. Daha çok renkli şeker renklerden oluşan essencelerden farklı olarak bu ruj mat siyah bir görüntüye sahip ortasındaki halka da rujun rengiyle aynı renkte. Üzerindeki e harfli essence logosu da çok klas duruyor bence, hoş bir detay..



Ruj kıpkırmızı bir renk vermiyor yani çok iddialı bir kırmızıya gerek yok diyorsanız bu ruj çok ideal. Sürüşü yumuşak, ben mat rujlardan pek hoşlanmıyorum kupkuru kalıyor dudakta, bu tarz yumuşak olanlar daha güzel geliyor. Dudakları kurutmadan renklendiriyor. Yalnız kalıcılık konusunda çok çok uzun saatler boyunca dudakta kalıyor diyemem, yani bazı rujlar var ki yemek yiyorsun o zaman bile hala kalıyor dudağında, ama bu onlardan değil, tazeleme gerektiriyor gün içinde. Rujun elimdeki ve dudağımdaki duruşu da böyle :)


Bu Essence All You Need Is Red 02 numaralı ruju gratislerdeki essence standlarında bulabilirsiniz. Fiyatı da 8.5tl sanırım.. Serideki diğer renkler de aşağıdaki gibi..


Uygun fiyatlı long lasting rujları denemek isterseniz Essence'in bu serisine bir şans verebilirsiniz.. 
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
 Herkese sevgiler, blogunda bana da yer verdiği için Şule'ye de çok çok teşekkürler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. çok yakışmış Özlemcim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim. yalnız bu eski konuydu nasıl hortlamış da ilk sıraya yerleşmiş hayret ettim ehe :)))

      Sil

Yorum Gönder