Organique Fresh'n' Fruity Kivi, Mango, Kırmızı Üzümlü Body Jelly Peeling

Merhaba kelebekleeer, nasılsınızz? umarım herkes çok iyidir. Havalar da ısındı, güneş parlıyor gökyüzünde, nefes alıyoruz,  mutlu olmamak için bir sebep yok gibi :) Bir süredir ara vermiştim blogumla ilgilenemedim kuzenimin düğünü, okulda yazılılar, öğrencilerin performans görevleri, 23 nisan derken koşuşturmacalı günler geçirdim. Şimdi yeni bir postla karşınızdayım. Sizlere ocak ayında sendeincel blogunun sahibesi Sevinç'in hazırladığı blogger etkinliğinde hediye edilen Organique vücut peeling'inden bahsetmek istiyorum. Aylardır kullanıyorum ve çok çok memnun kaldım, her bıcı bıcıda bana eşlik ediyor. Sizlerle de paylaşmak istedim. 

Öncelikle peeling ne işe yarar, neden ve nasıl yapılır biraz ondan bahsediyim sizlere. 
Peeling cildi ölü hücrelerden arındırarak cildi temizleme, yenileme işlemidir. Peeling uygulandığı bölgedeki yıpranmış ve ölü deriyi soyarak cildin daha yeni ve taze deriye kavuşmasını, daha genç ve canlı görünmesini sağlamaktadır. Peeling, temizleme işlemini yaparken de cildimizi ayrıca nemlendirir. Yüz ve vücut peelingi olmak üzere çeşitleri var ve haftada en fazla bir defa uygulanmalıdır. 

Organique markasından da birazcık bahsediyim..kendileri natural cilt bakım sektöründe faaliyet gösteren bir polonya firması. Spa ürünleri, duş jelleri, peelingler, sabunlar, maskeler, mumlar vs. geniş bir ürün skalaları var. Ürünleri paraben, sls gibi zararlı içerikler içermiyor. Türkiye'deki merkezi de Antalya'da bulunuyor. Detaylı bilgiyi facebook sayfalarından ve instagram hesaplarından @organiqueturkey edinebilirsiniz.

Organique Kivi, Mango ve Kırmızı Üzümlü Canlandırıcı ve Onarıcı Mikro Vücut Peelingi

Vücudu sıkılaştırıcı ve üzüm ekstresi ile nazikçe soyucu özellikli jel cildi arındırırken bir taraftan da cilde oksijen vererek canlandırır. 
Organique Kivi Mango ve Kırmızı Üzüm içeren antioksidan özellikli canlandırıcı ve vücudu onarıcı mikro vücut peelingi benzersiz ve ferahlatıcı aromaterapik özelliğiyle vücudun dış katmanlarını hassas bir şekilde arındırarak temizler. Bu hücrelerin daha iyi oksijen almasını, böylece, ciltteki kan dolaşımını uyarır ve cilde sağlıklı, ışıltılı esneklik verir.
İçeriğindeki tartarik asit selülitle mücadele eder.

Kullanımı:
Cildize birkaç dakika dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın. Sıcak su ile yıkayınız. Göz temasından kaçının. Gözle teması halinde ılık bol su ile yıkayın.

Alerjik reaksiyon riskini minimuma indirmek üzere doğal içeriklerle hipoalerjenik olarak üretilmiştir.
Alkol, Paraben, Silikon, Sentetik Boya, Ethanolamin, Phtalates ve Derivatives, Peg, Sülfat İçermez.
Hayvansal ürün içermez
Güvenli formüle sahiptir.

 Her banyoda peeling uygulamak artık benim için vazgeçilmez bir rutin oldu. Ürün plastik kavanozda metal kapaklı ve 200ml. Kapağını açar açmaz harika meyve kokuları geliyor, resimde de görüldüğü gibi içinde minik minik parçacıklar var. Kırmızı olanlar peeling esnasında eriyor, beyaz parçacıklarsa narince cildinizdeki ölü deriyi temizlemeyi sağlıyor. Beyaz tanecikler biraz iri ama benim için sakıncası olmadı, hassas ciltler için belki biraz sıkıntı olabilir. Hepsinden öte peeling sonrasında bacaklarımda oluşan yumuşaklığa baaayıllllddıııımm :)) Kokusu kalıcı değil ama çok hoş :) Benim bacaklarımda batıklar vardı, bu ürünün onlara bile çok iyi geldiğini gözlemliyorum. 

Ben bu peelingi çok beğendim ve dediğim gibi müptelası oldum, organique markasının diğer ürünlerini de merak ediyorum açıkçası. Kendi internet sitelerinde www.organique.com.tr online satışları mevcut. 45tl gibi bir fiyatı var, içeriğinin temiz olduğu düşünülürse aslında çok çok pahalı değil.

Aranızda bu peelingi ya da diğer organique ürünlerini deneyenler oldu mu? Memnun kaldınızz mıı?
Hepinizi öpüyoorum, sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. cok merak ettım sımdı tatlım *-*

    banada bekelrım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni kullanmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  3. beğenmene çok sevindim canım :) Ben de severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim kuzum, bende de duş jeli var ama henüz denemedim. Kokusu mükemmel yiyesi geliyor insanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder