The Balm Balmsai Paleti

Merhabaaa, 
Çılgın bir kozmetik indirimi haftasını kimileri az kimileri de ağır hasarlarla atlattı öyle değil mi? Bloglar bugünlerde özellikle de Gratis'ten alınmış ürünlerle dolup taşmış durumda :) Ben de çok fazla abartmadan az buçuk birşeyler aldım. Bunlardan biri de The Balm'ın Türkiye'ye gelen son far paleti Balmsai oldu.  %40 indirim ve indirimli fiyat üzerinden uygulanan %10luk Gratis kart indirimiyle totalde %47'ye varan indirim yabana atılacak gibi değildi. Gerçi benim için biraz problemli bir alışveriş oldu, %10luk indirimim düşülmemiş,  16tl fazladan ödedim vs, sonrasında zar zor da olsa para iademi alabildim:D 

Neyse..Aslında Nude Dude almaya gitmiştim indirimin ilk gününde bulurum diye düşünüyordum ama yoktu. Bulamayınca ve yeni Balmsai paletini görünce karşı koyamadım bir çok kişi gibi ve alıverdim:D

Yine eğlenceli bir ambalaj, balık etli hoş sarışın bir hatun figürü ve paletin üzerinde de  "  We like our boys like we like our brows..in shape! "  yazısı.. Evet erkeklerin de kaşlarımız gibi biçimli olmalarından hoşlanıyoruz dimi kızlarrr :)


Balmsai Palet 18 adet mat ve ışıltılı fardan oluşuyor. Üst kapağında aynası var, alt kapakta da far, eyeliner kuyruk uygulamalarında kullanılan şablonlar var. 


Elimde Nude Tude ve Balm Voyage paletleri de olduğundan bu palette orta kısım hariç çok çok değişik renkler olduğunu söyleyemem, ama genel olarak beğendim. Tozutma problemi her far paletinde olduğu kadar bunda da var. Ben farlarımı kesinlikle far bazıyla birlikte kullanıyorum, çünkü göz kapaklarım yağlı yapıda olduğu için far bozulup gidiyor, The Balm put a lid on it far bazıyla farımı 7-8 saat sabitlemiş oluyorum. İndirimlerde almışsınızdır umarım, almadıysanız da yılbaşı indiriminde kaçırmayın bence:)



Balmsai'ye yakından bakalııımm..

İlk 2 sıradaki In The Buff (Basics) grubundaki 6 renk nude renklerden oluşuyor.  

İlk sıradaki Wipe Out, High Tide ve Hang 10 renklerinin kendi başlarına pigmentasyonları zayıf. Ben aşağıda far bazının üzerine uyguladım, zaten nude olduklarından, far zemini ya da aydınlatıcı olarak kullanıldıklarından çok da pigmentli olmalarına gerek yok bence:)

2.sıradaki Dream Boat, Sandbar ve Tubular renklerini de far bazıyla birlikte swatchladım ve bence gayet güzeller. Özellikle Dream Boat ve Tubulara bayıldım ben.

3 ve 4. sıradaki Mavericks (Splash of Color) grubundaki renkler bence paletin bombaları:) 

Bunlarda far bazı uygulamadığım halde 2 katta acayip renk verdiler, pigmentasyonları çok iyi. Big Kahuna, Kawabunga ve Pipeline'a bayıldıımm..

5.sıradaki renkler Curve&Angel (Brow/Shadows grubu) daha çok kaşlar için kullanılan bölüm ve Dig it benim kaşlarımla harika uyum sağladı. Nude Tude'daki kaş doldurma farımla çoktan vedalaştım bile:)

En alt sıradaki  Catch A Wave (Use Wet or Dry) grubu da kuru ya da ıslak kullanılabilen koyu renklerden oluşan bölüm. Aslında sadece bunlar değil diğer renkler de ıslak kullanılabilir, ıslak olunca daha pigmentli görünüyorlar.

Buradaki swatchta da far bazı kullanmadım, farları 2 kat uyguladım.  Bu renklerin pek bi esprisi yok sonuçta Nude Tude'da da benzer renkler var ama dediğim gibi Dig It'i kaş farı olarak çok sevdim. 

Alt kısımda bulunan şablonlar da böyle. Pek işlevsel değiller bence. Kullanacağımı zannetmiyorum ama kimisinin hoşuna gitmiş de olabilir tabi:)


Kısacası ben paleti beğendim, özellikle de ortadaki 3 ve 4. sıradaki renkler çok güzel. Normal satış fiyatı 65.90 indirimle 35e almış oldum. Beğenenler bir dahaki Gratis indirimlerinde kaçırmasınlar bence:) En azından The Balm koleksiyonu tamamlanmış olur:)

Herkese sevgiler
...

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. instagramdaki rimmel 720 rujdanda biraz bahsederemisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramda yeteri kadar bahsetmiştim aslında :) belki blogda da paylaşırım yakın zamanda;)

      Sil
  2. renkler çok hoş görünüyor , iyi günlerde kullanın
    yılbaşı indirimini bekliyeyim bende :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beğendim bu paleti.. Bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder