H&M Make Up Kit

Merhabalar, haftasonu İstanbul kaçamağı yapan ben, Marmara Park Avm'de H&M görünce girmeden ve bişeyler almadan edemedim:) H&M ürünlerini, özellikle de kozmetik ve aksesuarlarını çok seviyorum, blogumda da sık sık alışveriş yazılarımda görüyorsunuzdur:)

Bu sefer çok vaktim olmadığından direkt kozmetik reyonuna yöneldim ve daha 10 metre uzaktan insanın dikkatini çeken cicili bicili şeylerin arasında buldum kendimi. Kozmetik ürünleri çok uygun fiyatlı 8-10tl ye allık, bronzer, pudra, far paleti, ruj vs alabiliyorsunuz. Çok çok performans beklenecek ürünler değiller ama ambalajlarıyla bizi etkilemeyi başarıyorlar sanırım:)

Ben 4 parça ürün alıp çıktım. Şipşirin şişesiyle Creme Caramel vücut spreyi, Makeup Kit, kalpli kutuda bronzer ve resimde yok ama her gittiğimde aldığım lastik tokalardan aldım.

Make up Kit çok pratik geldi bana. Dışarı çıkarken çantaya atmalık ya da yatıya bir arkadaşıma gideceğim zaman yanıma bir sürü ürün almaktansa sadece bunu alıp çok şey taşımaktan kurtulacağım bir ürün bu :)

Bu makyaj kiti en sağ ve en solda olmak üzere 2 allık, orta üstte aydınlatıcı, orta altta da 4 adet nude renkte fardan oluşuyor.


 Allıklardan Peach şeftali tonda mat görünümlü, Rose ise pembe tonda ve ışıltılı. Yüzümde denediğimde de hoşuma gittiler.

Farların çok pigmentli olduğunu söyleyemem, far bazıyla çok daha güzel oluyorlar. Kalıcıklarını beğendim, bugünkü makyajımda kullandım ve eve geldiğimde göz makyajımda bozulma yoktu. Özellikle 2 ve 4.sıradaki ışıltılı renklere bayıldııım, swatchta da göründüğü gibi krem far görünümü gibi parlak ve ışıltılılar. Renkler her makyajla uyum sağlayabilecek doğal renkler. Sanırım yanımdan hiç ayırmicam bu kiti :)

Alttan sırayla isimleri White, Nude, Shimmer Nude, Ash Brown, Grey 

Birçok üründe olduğu gibi bunda da Talc maddesi var ne yazık ki :(


Fiyatı 14.95ti sanırım. Fiyatına göre performansını beğendim, sizlerden kullananlar var mı? Nasıl buldunuz?

Herkese sevgiler;)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Almam lazim bunu suan karar verdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh sen de benim gibi h&m ürünlerini seviyorsuuun :)

      Sil
  2. Ayy hemde marnara parkta bulmussun gittigimde kozmetik adina sadece glosslar vardı:(
    gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım..kalpli allık da istemiştim ama onlardan yoktu malesef :(

      Sil
  3. güzelmiş ama bunu değil de kalpli allık ve bronzerı istiyorum bu sefer nasıl olduysa :-))

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahım şu güzelliklere bak :) HM bana uzak ama gidince yüklü bir alışveriş yapacağım sanırım :)
    Ben de bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende en kısa zamanda alıp denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder