The Balm Put A Lid On It Far Bazı (Eyelid Primer)




1 seneye yakın zamandır kullandığım ve çok çok memnun kaldığım bir ürünle karşınızdayım bugün. The balm'ın en sevdiğim marka olduğunu, ürünlerinin Amerika'dan ithal edildiğini, sadece gratislerde satıldığını ve temiz içerikli ürünler olduğunu bir çok kez gerek blogumda gerekse instagram hesabımda yazmıştım sizlere.

Put a lid on it far bazı hakkında eminim internette çok fazla blogger paylaşımı vardır, bir tanesi de benden olsun istedim.


Far bazı ne işe yarar ki diyenler de olabilir içinizde. Farınızı sabah makyaj yaparken sürdünüz gün içinde ya da akşam eve geldiğinizde aynaya baktınız ve göz kapaklarınızdaki farlardan eser yok. O zaman sizin far bazı kullanmanız gerekiyor sevgili arkadaşlar:)

Farın kalıcı olması için gün içinde göz kapaklarımızda oluşan yağlanmayı durdurmamız gerekiyor, o bölgeyi mat tutan sabitleyen bir ürüne ihtiyaç duyuyoruz, far bazları ya da eyelid primer dediğimiz ürünler bu noktada imdadımıza koşuyor. Bu üründen önce essence'in i love stage far bazını kullandım ama bende pek işe yaradığını söyleyemicem. Belli bir süre sonra farlar yine dağılma yapıyordu. Gratis'in yine bir bayram indirimi sırasında bu bazı denemeye karar verdim. O günden beri de vazgeçilmez makyaj ürünlerimden biri oldu.

The balm genelde paraben free, talc free, cruilty free ürünlere sahip. Yani zararlı ürünler barındırmıyor, hayvanlar üzerinde test yapmıyor vs. Kullandığım ürünler arasında bir tek bunda talc denen kanserojen maddeye rastladım. Sanırım bende olmayan bir kaç far paletinde de bulunuyormuş bu madde. Keşke bu far bazı da tamamen temiz olsaydı ama değil malesef:(

Ürünün çok minik miktarı yeterli oluyor, o yüzden çok bereketli olduğunu söylemek mümkün. Parmağımda gördüğünüz kadarı 2 göz kapağı için yeterli. Ben 8 aydır filan kullanıyorum ve hala yarısı dolu gibi. Çok sürüldüğünde yedirmek zor oluyor beyaz beyaz kalıntılar kalabiliyor, o yüzden çok az sürmekte fayda var. Ben parmağımla sürüyorum herhangi bir aplikatör kullanmıyorum. Kremsi bi yapıda zaten. Ambalajı büyük değil 11.8mllik. %50 indirim zamanında  15-20tl arası bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Far bazı farın kalıcılığını sağlayıp, göz kapaklarındaki yağlanmayı engellediği gibi aynı zamanda far renklerinin daha pigmentli görünmesini de sağlıyor. Hiç abartmıyorum sabah yaptığım göz makyajım akşam saatlerinde bile yeni yapılmış gibi canlı kalabiliyor. 8-10'ten fazla dayanıyor, yaz sıcaklarında bile. İndirim zamanlarında en çabuk tükenen hatta hiç bir gratis mağazasında kolay kolay bulunmayan bir ürün bu. Ben de şansıma Tekirdağ'daki Tekira avm'de bulabilmiştim yeni yıl indiriminde.


Bence herkesin edinmesi gereken bir makyaj ürünü bu. Sizlerden kullananlar var mı, ya da almayı düşünenler? Yorumlarınızı bekliyorum, sevgilerimle..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ankarada nerde bulursam alcam ama yok anacım:/ :)

    YanıtlaSil
  2. Severek kullandığım baz. Ama ne mübarek kolay bitmez! Büyük bir avantaj

    YanıtlaSil
  3. Ben de o kadar tesadüf bulmuştum ki IG'de Tunalı'da var yazmışlardı ben de hemen saniyesinde Gratis'in tam karşısında olan babama aldırmıştım :)) Yazık adamcağız far bazı ne bilsin hele o zor ismi nasıl söylesin, mesajla hallettik :D ama değermiş kesinlikle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi babayı far bazı alırken hayal etmek gerçekten güç..tebrik ediyorum kendisini eheh :))

      Sil

Yorum Gönder