Alışveriş Günlüğüm #4

Herkese merhaba, umarım keyifler yerindedir. Ne zamandır yazı yazamamıştım pek vakit bulamadım. Blog çekilişimi başlatacağımı söylemiştim ama ayın 1inde instagram çekilişimi sonlandırdım sonra başka şeyler girdi araya vs derken bugün fotoğraf çekimlerini tamamladım birkaç gün içinde çekilişimi de başlatıcam kısmet olursa. Ondan önce alışveriş yazısı yazmak istedim sizlere.
Ankara'ya geldiğimden beri gezmediğim avm kalmadı herhalde, Tekirdağ'da şartlar kısıtlı olduğundan buraya gelince saldırıyorum mağazalara ehe:)
Aldığım ürünlerden bir kaçını paylaşmak istedim, belki sizlere de fikir verebilirim.


Gratislerde halen devam eden (4 eylüle kadar) gratis karta özel indirimle kare pamukları 3.95 yerine 1.95e aldım. Bayram indiriminde alamadığım pamukları böylece alıp stoklamış oldum, bunların dışında 2 tane daha aldım, diğer indirimlere kadar 4 paket yeter bana hatta artar bile sanırım..Bebak minik bronzlaştırıcıyı da aldım ama hala deneyemedim,1 günde etki ediyor diyorlar deneyip görücez artık:)
Watsons kartımla birlikte gelen rimmel london mascaralarda geçerli %20 indirimini kullanarak yeni çıkan argan yağlı wonder'full mascarayı 19.90 yerine 16tlye aldım. Denedim ve çok beğendim, instagram hesabımda paylaşmıştım (tık tık)  yakında blogda da görebilirsiniz.

Geçtiğimiz ay flormar'ın internet sitesinde %70'e varan indirimler başlamıştı hala devam ediyor mu bilmiyorum. Ben de bu indirimlerde merak ettiğim passionate dots ürünlerinden pd42 far paleti (yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz), invisible powder pudra ve jelly look salmon pink ojesini almıştım. (ojenin duruşunu merak edenler buradan bakabilirsiniz)  Diğer kırmızı oje de hediye olarak gelmişti. Palet 8tl, pudra 6tl, oje de 3.5tlydi sanırım.

 Koton benim en sevdiğim mağazalardan biri. Yazın güzel indirimler oluyor. Bu pembiş çantayı 13tlye aldım. Takılar da indirimli 6tl.. Gerçi en sağdakini 13e almıştım, sonradan o da indirime girdi:( Bilekliklerimi hastanede gördüğüm bi kermesten almıştım ikisi 5tl.

Bu kahvaltılığın benzerini instagramda birinde görmüştüm, migrosta görünce çok hoşuma gitti alıverdim. 10tlydi sanırım fiyatı. İstanbul, taksim ve tramvay temalı şeyleri çok seviyoruum:)

Bambistore.com.tr'de geçenlerde ne alırsan 29tl kampanyası vardı. Zaman zaman trendyol'da da çıkıyor bu kampanya ama genelde büyük numaralar kalmış oluyor. Bambi'nin kendi sitesinde numara sorunu yoktu, 36 numara ayakkabıları kolaylıkla alabildim:) Bu yaz espadriller favorimdi. Hatta nisan ayında lcw'den aldığım açık mavi espadrilimi sık sık giydim bu yaz ama yenilerini ve farklı renklerini de almak istiyordum, bu kampanyayla birlikte siyah, beyaz ve dore espadrillere kavuşmuş oldum. Siyah sandalet ve öpücüklü babet de çok hoşuma gitti. Beyaz sandalet tam bi facia, ayakta iğrenç duruyor, onu geri yollicam mecburen..

 Bunlar da watsons'tan bayram indiriminde aldıklarım. Watsons kart ve indirim kuponlarımı kullanarak yaptığım kârlı bi alışveriş olmuştu. Yazısını okumak için tıklayabilirsiniz.

Yves Rocher bu yaz güzel kampanyalar yaptı. Önce %50'ye varan yaz indirimleri ardından yves rocher karta tanımlanan doğum günüm için özel 2 al 1 öde kampanyası ve son olarak yine karta tanımlanan 60tllik ürüne 39tl öde kampanyası. Hepsinden de yararlandım :) %50 indirimlerde sebo vegetal yüz temizleme jeli, yağlı saçlar için olan şampuan ve nemlendirici jel kremden alıp kullandım ve memnun kalmıştım.  Diğer kampanyalarda da bu ürünlerimi stokladım, duş jeli ve beyaz renkli olan yumuşatıcı şampuan da hediye edildi. 150tllik ürünleri yarı fiyatına almış oldum, cidden kârlı bir alışveriş oldu.


Tantitoni'yi sevmeyen yoktur herhalde. Cicili bicili rengarenk ev gereçlerini bulabileceğiniz harika bir yer. Ben kalpli yumurta şekillendirici, kupa kapağı ve pembiş soğutucu jel dolgulu bardağı aldım. Aslında şu sıralar çok meşhur olan kavanoz kupalardan almak için girmiştim ama bu bardak daha cazip geldi:) Yumurta şekillendirici 8, kupa kapağı 6, bardak da 18tlydi sanırım.

Lcw'de bazen çok güzel ürünler buluyorum. Pek kaliteli olduğu söylenemez ama uygun fiyata şık giysiler, ayakkabılar bulmak mümkün olabiliyor. Limonata sarısı pantolonu 25, açık mavi yırtık pantolonu da 20tlye aldım. Üzerimde daha iyi duruyor emin olabilirsiniz:)

4.sünü yazdığım alışveriş günlüğüm böyleydi. Umarım beğenmişsinizdir. Herkese sevgileeerr;)



Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. hepsine ayrı ayrı bayıldım özellikle bambi ve tantitoni alışverişine:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle güzel günlerde kullan canım hepsine bayıldım özellikle makyaj ürünlerine :)) huyum kurusun

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım hepsi ayrı bi güzel

    YanıtlaSil
  4. flormar setinden ben de almıştım :) bambi ayakkabılar geçen sezon morhipo da 20 tl idi stok yapmıştım. bu yaz bol bol giydim şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de severek giyiyorum bambicikleri iyi ki de almışım eheh :)

      Sil
  5. Bambileri görünce gözüm döndü :)) hepsini güzel güzel kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol nisacım, ilk defa aynı anda bu kadar çok ayakkabı aldım, benim de gözüm döndü ehe:)

      Sil

Yorum Gönder