Oriflame The One | Yeni Makyaj Serisi

Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz haftalarda Oriflame'den sürpriz bir paket aldım. Duymayan kalmamıştır ama bir kez de ben söyliyim Oriflame'in yeni makyaj serisi çıktı :)


























Şık bir makyaj çantasıyla birlikte gönderilen ürünlerin ambalajları çok hoşuma gitti. Ürünler The one long wear oje, The one colour impact krem far, The one eyeliner stylo, The one volume blast maskara ve The one colour unlimited ruj'dan oluşuyor.

Ojenin rengine bayıldığım için ilk olarak onu denedim :) Kalın fırçasıyla sürümü çok kolay, kuruma hızındaki performansına tek kelimeyle bayıldım, kalıcı oje olarak söyleniyor ama açıkçası diğer ojelerden farklı bir kalıcılık göremedim ben, bu tırnaklarımdaki kırılma probleminden kaynaklanıyor da olabilir, tırnak uçlarım ne yaparsam yapiyim kat kat ayrılıyor. Sağlıklı tırnaklarda kalıcılık olayı belki işe yarıyordur bilemiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki bu orchid rengi müthiişş, tam benlik :)




Denediğim ürünlerden bir diğeri de The One Voluma Blast Black Mascara oldu. Kirpiklerim kısa olduğu için hacim veren mascaraları tercih ediyorum  ve sabırsız olduğum için ilk sürüşte hemen kirpiklerimin kıvrılması lazım, yani 3-4 kat sürmekle uğraşırken sıkıntıdan ölüyorum. Oriflame'in bu mascarası ince fırçalı, fırça kılları minicik,  benim kirpiklerimde istediğim hacmi veremedi. Güzel olan özelliği kirpikleri tarar gibi sürülebilmesi, kirpikleri tek tek ayırması ve topaklanma yapmaması. Hım bir de kapatırken başka rimellerde görmediğim bi özellik farkettim, tam olarak kapandığını anlayabilmek için tık diye bir ses geliyor kapatırken, rimelin kapağının açık kalmasının ve kurumasının da önüne geçilmiş oluyor böylece :) ben sabahları makyajımı hızlı hızlı yapıyorum ve hemen beni sonuca götüren ürünleri tercih ediyorum. Bu mascara ile kirpiklerimin üzerinden 3-4 kez geçildiğinde biraz daha iyi sonuç alıyorum ama dediğim gibi beni çok uğraştırmaması lazım. Uzun kirpikli kişilerin bu mascarayı seveceğini düşünüyorum ama benim gibi kısa ve kirpikleri aşağıya doğru olanlara pek uyacağını düşünmüyorum.




Denediğim ürünlerden biri de The One Eyeliner Stylo. Bu keçe uçlu ve gri bir eyeliner. Kışın kullandığım siyah alix avien benim vazgeçilmez eyelinerım ama bunu deneyince bir kez daha anladım ki keçe uçlu eyelinerlar tam bana göre :) Çünkü sürme konusunda pek başarılı değilim ve keçe uçlu olanlar hatayı daha iyi tolere edebiliyor. Havaların ısındığı, güneşin tepemizde parladığı şu günlerde siyah eyeliner a pek gitmiyor elim, o yüzden gri iyi bir alternatif oldu benim için. Severek kullanıyorum. Açık renk yazlık makyajla da gayet iyi uyum sağlıyor. 


The one colour impact krem farı makyajımda kullanmadım henüz ama yine de sizlere göstermek istedim. Bana gönderilen paketteki krem farın rengi Golden Brown. Kış makyajına uygun bir far. Kremsi yapısı olduğundan sürümü kolay ama dediğim gibi göz makyajımda kullanmadım henüz, kalıcılığı vs konularında birşey söyleyemicem. Denediğim zaman mutlaka yorumumu belirtirim :)



Oriflame'e bu güzel paket için teşekkür ediyorum. Ürünlere ait yorumlar benim bireysel yorumlarımdır. Hepinize mutlu günler diliyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder