Dove'un En İyileri Bu Çantada | Dove Premium Bakım Seti

Merhaba arkadaşlar, herkes iyidir umarım :) Ben bu sıralar yoğunluk içerisindeyim malum okulların kapanmasına az kaldı, sınav hazırlama, not verme işleriyle boğuşuyorum resmen. Blogumu çok boşladığımı düşünüyorum, Dove'un bu güzel paketi geleli 1 aydan fazla oldu ama daha yeni paylaşabiliyorum sizlerle. Vücut Sütü, Deodorant, Duş Jeli ve 2 adet Cream Bar'dan oluşan Dove Premium Bakım Seti, şık beyaz çantasıyla birlikte geçtiğimiz ay Watsons'ta satılıyordu hala var mı bilemiyorum. 
Dove Premium Bakım Seti
Bu arada çantayı çok sevdim, normal el çantası olarak kullanıyorum ben :) Bu ürünler dışında bana gönderilen paketten not kağıtları, rozet ve çanta askısı çıktı, hepsi de çok şeker, Dove'a teşekkür ediyorum :)




Benim denemeye başladığım ilk ürün aşağıda gördüğünüz Dove Deodorant Original oldu. Özellikle havaların ısındığı ve terlemenin tavan yaptığı bu günlerde terlemeye karşı bire bir bu deodorant. Normalde roll-on kullanırdım ama terlemeye ya da kokuşmaya :) karşı her hangi bir engelleyici yanı yoktu, avon'unkini kullanıyordum bilemiyorum markayla da alakalı olabilir belki. Daha öncelerde çeşitli markaların deodorantlarını da kullanmıştım ama istediğim gibi değildi hiç biri, sadece güzel kokudan ibaretti hepsi. o yüzden aylarca hatta senelerce odamda sürünüp sonra da çöpe gidiyorlardı. 

Dove Deo Original'ı denerken de ön yargılıydım işe yaramaz sanıyordum ama beni şaşırttı. Ter kokusunu önlüyor, hem de saatler boyunca. Ayrıca koltuk altlarını kuru tutuyor. Artık sabahları benim vazgeçilmezim oldu. 150ml'lik bu deodorant Antiperspirant özelliğiyle vücut ısısıyla eş zamanlı çalışarak terlemeyi düzenliyor ve 1/4 nemlendirici kremli formülüyle koltuk altlarının yumuşak olmasını sağlıyor. İçinde alkol de yok. Ben kokusunu da beğeniyorum, insanı baymıyor. Çok yakından ve çok yoğun sıkıldığında beyaz beyaz kalıntılar olabiliyor, ona dikkat etmek lazım.



Diğer bir ürün Dove'un besleyici vücut sütü, 400ml'lik kocaman bir ambalaja sahip. Bana gönderilen ürün çok kuru ciltler için ve yoğun nemlendirme içeren bir ürün. Ürünün kokusu hoş, yapışkanlık hissi vermiyor, emilimi de güzel ama benim gibi paraben takıntınız varsa eliniz pek gitmiyor malesef  bu tür ürünlere.






Dove Cream Bar ergenlik yıllarımda sıklıkla kullandığım bir sabundu :) Hatta 20li yaşlarıma kadar kullanmaya devam etmiştim, cildimi kurutmuyor ve güzel temizliyordu. Ara sıra alternatif olarak kullanmaya devam edicem sanırım:) Minik Deeply Nourishing duş jelini henüz denemedim, cildi derinlemesine nemlendirip bakım yapıyormuş, ee deneyip görücez bakalım:)



Dove'a tekrar teşekkür ediyorum. Bu ürünlerin içinde en çok tavsiye edebileceğim ürün kesinlikle Deo Original olur. Fiyatları da uygun zaten, bir şans verilebilir, ben sonuçtan memnun kaldım, umarım sizler de beğenirsiniz, hepinizi kocaman öpüyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar