İlk Blog Çekilişimin Kazananı Belli Oldu :))

Merhabalar herkeseee :) Çekiliş sonucumu açıklamak üzere sizlerleyiiim..100 izleyiciye ulaşmış olmam şerefine 23 ekimde başlattığım çekilişim 23 kasımda son bulmuştu, iş yoğunluğum nedeniyle sonuçları açıklamam uzun sürdü malesef. Zaten bilirsiniz ekstra hak verilen çekilişlerde hakları hesaplamak kontrol etmek çok zaman alıyor. Öncelikle çekilişime katılan, blogumu takip eden, içten yorumlarıyla beni mutlu eden herkese teşekkür ediyorum. Çekilişe katılım beklediğimden de fazla oldu, toplam 228 yorum gönderildi, bunlardan katılım içermeyen yorumlar ayıklandı. Ekstra haklar hesaplanırken de özellikle blog paylaşımlarında çekilişler için açılmış ve güncel olmayan blog katılımlarını hesaba katmadım, bununla ilgili uyarımı baştan yapmıştım zaten..Profili gizli olanların da paylaşımlarını göremediğimden o haklarını çekilişe dahil edemedim. Toplam haklara göre 2 ve 494 arasında numaralandırma yaptım.

Vee gelelim kazanan kişiyeeeee :)



"Bahçem Benim" adıyla çekilişime katılan takipçimi tebrik ediyorum, bütün bu güzel cicilerin sahibi oldu. Hemen haber veriyorum kendisineee..Bir sonraki çekilişlerimde görüşmek üzere, hepinizi kocaman öptüm ;)

Yorumlar

Yorum Gönder