--Çekilişim Sona Erdiiii --

Merhaba arkadaşlar. Tam bir ay önce başlattığım ilk blog çekilişim saat 00.00 itibariyle sona erdi. Atılan yeni yorumları kabul edemeyeceğimi üzülerek belirtmeliyim. Katılan herkese çooook teşekkür ediyorum. Sonuçları açıklamam biraz zaman alabilir, şu an hala listeleri hazırlamakla meşgulüm. Yarın blogger etkinliğine katılmak üzere İstanbul'a gidiyorum, hafta içi de okulda öğrencilerimi sınav yapıcağım için sınav hazırlamakla filan uğraşıcam, yoğun bir hafta beni bekliyor. Sonuçları elimden geldiğince çabuk açıklamaya çalışıcam, sabrınız için çook teşekkür eder, hepinizi kocaman öperrriiim :)

Yorumlar

  1. Kazanacak olana bol şans yarın görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl kaçırdım ben bunu yahu!

    kısmet napalım, buyur benim çekilişime:) sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder