Watsons Bayram İndiriminden Neler Aldım

Bu bayram tatili biraz buruk geçiyor benim için, Tekirdağ'da yalnız başımayım, ailem Ankara dışında, uzak bir yere düğün dernek vs. için gittiler. Ben de hem dinlenirim hem de okulla ilgili evrak işleri, yazılı hazırlama işlerimi hallederim diye burada kalmayı tercih ettim. Napalım bu seferlik böyle olsun. Biraz mutsuzum ama bayram indirimleri yüzümü güldürdü diyebilirim :) 
9-14 Ekim tarihleri arasında Watsons'ta devam eden indirimlere kayıtsız kalmak mümkün değil. Loreal, Maybelline, Rimmel, MaxFactor, Pastel, Alix Avien, Nivea, Garnier ve daha bir çok markada %50'ye varan indirimler var. Bakalım bu indirimlerde ben neler aldım :)

En beğenerek aldığım ürünlerin Loreal GlamShine kalem rujlar olduğunu söyleyebilirim. Normal satış fiyatı 30tl olan bu rujlar indirimle 15tl'ye düşmüş durumda. Rujlar yumuşacık, hafif sedefli ve kalıcılıkları da oldukça iyi. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. 

Swatchları da burada;)

Goldenrose emily göz kalemlerini ilk kez alıyorum ve bunlara da bayıldım diyebilirim. 101 siyah, 103 kahverengi ve107 mavi renklerini aldım. Çok yumuşaklar ve güzel renk veriyorlar. Bunlarda indirim yoktu sanırım tanesi 2.25tl

 Pastel'in lip balmını merak ediyordum. 4 rengi vardı sanırım ben pembe olan 10 numarasını aldım. Gün içinde bir kaç kez sürüyorum dudakları yumuşacık yapıyor. Rujdan önce de sürülüyor dudakların yumuşak kalıp çatlamaması için koruyucu görevi görüyor. İçinde paraben olmaması da olumlu bir özellik tabii ki. Ojeye benziyor ve üst kısmında uygulama fırçası var, görünüş olarak da çok cici bir şey, fiyatı da %30 indirimle 7tl.


Rimmel'in stay matte pudralarından 001 transparent olanını geçenlerde almıştım hatta yazısı da burada. Gün içinde parlamayı azaltıp, makyajı sabitliyor. Bi gün yere düşürdüm ve paramparça oldu, ben de bu sefer indirim de varken yarı fiyatına 6.5tl'ye 005 Silky Beige rengini aldım, bi de bunu deneyelim bakalım. Rimmel'in Apocalips rujları da çok methediliyor. 401 Aurora rengini aldım, dudağımda denemediğim için rengini pek anlayamadım eve gelince bu tonda bir sürü rujum olduğunu farkettim. Yakında blog çekilişi yapıcam sanırım bu ruj da oraya eklenicek :)

Son olarak yıllardır vazgeçemediğim Cosmoshop oje çıkarıcı ve goldenrose jolly jewels aldım. Oje çıkarıcı 2.25tl, oje de 6tl.
 Jolly jewels çok cici bir süsleme ojesi, içinde altın rengi parçacıklar var. Hatta bir deneme yapmıştım onu da paylaşiyim :)


İndirimler hala devam ediyor, yarın son gün bence herkes değerlendirmeli, alışverişleriniz için fikir verebilmişimdir umarım. Sizler neler aldınız ya da neler almayı düşünüyorsunuz bakalım?

Herkese sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. cok guzel seyler almıssın gulegule kullan canım:) simdiden iyi bayramlar biraz kafa dinlemek her zaman iyidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol yasemincim, evet bol bol kafa dinlicez artık, bunalım melankoli filan pöff..sana da iyi bayramlar şimdiden ;)

      Sil
  2. kalem rujlara bayılıyorum, oriflame den aldım bende, keyifle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder