Mim #2 - Blogger Buluşmaları

Yazılarını çok severek takip ettiğim Biricitin Yeri blog sahibesi, blogger buluşmalarıyla ilgili başlatılan mim etkinliğinde beni de mimlemiş :) Ben de sorulan soruları hemen cevaplayıverdim durur muyum hiç :)


Blogunuzun Adı: Özlemle Kelebeketkisi
Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?: Tekirdağ merkezde yaşıyorum..
Blogger buluşmalarına katıldınız mı?: Hayır katılmadım ama çooook isterim :)
Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?:  Koşa koşa :)
Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı?: Bol sohbet, şen kahkahalar, samimi bir ortam, bi sürü yeni arkadaş, kozmetik, makyaj, yaşama dair her şeyin konuşulduğu bir etkinlik olmalı işte :)

>mimlediklerim <



Teşekkürler Biricit ;)

Yorumlar

  1. tesekkurler yanıtladığın icin :) İstanbula yakındaymıssın bibucuk saat aslında cok gittim Tekirdağa Şarköy ve Kumbağa cok guzel yerler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet istanbula yakın sayılırım..arada bir gidiyorum :) buralar da çok güzel 7 yıl önce geldim hala buralardayım :))

      Sil

Yorum Gönder