MakeupZone Ankara ile 6D Microblading Kaş Kontürü Deneyimim

Herkese merhabalar.
Kaşlarımız ifademizi belirleyen, yüzümüzdeki en önemli bölüm olsa gerek. 
Bi 10 yıl önceki fotoğraflarıma baktığımda sinir krizleri geçirmeme neden olan, ama o zamanlar her ne hikmetse rahatsızlık duymadığım, ifademi sinirli gibi gösteren kaşlarım vardı. Sol tarafım sağa göre daha seyrek ve şekilsizdi. Yıllar içinde modaya uyarak çok incelttiğim zamanlar da olmuştu. Ve sonuç olarak 30lu yaşlarıma geldiğimde incelmiş ve seyrelmiş kaşlarla baş başaydım. 

Kaş farlarını, kalemlerini keşfettiğim son  4-5 yıl içinde makyaj malzemelerimin demirbaşı olmuşlardı. Her sabah makyaj yaparken itinayla kaş çizerdim kendime.. Makyajlıyken sorun yok, en azından kaşlarım boyandığı için güzel görünüyor, peki makyajsızken çektiklerim :D

Makyajsızken durum daha da faciaydı. Öyle ki makyajım yokken bile eş, dost, sevgili vs yanındayken de kaşlarımı hafiften boyardım yine. Can sıkıcı, yorucu şeyler öyle değil mi?
microblading png ile ilgili görsel sonucu
Microblading kaş kontürü hakkında bir şeyler duyuyordum ama detaylı bir araştırma yapmamıştım. Yani nasıl uygulanır, ne etkisi vardır, ne kadar kalıcı olur gibi konularda bilgim yoktu. Instagram'da bir blogger arkadaşımın sayfasında görüp incelemeye aldığım MakeupZone'u, okullar tatil olduğunda Ankara'ya gittiğimde ziyaret etmeye karar verdim ve gitmeden 1 hafta önce de randevu alıp öyle gittim. 

MakeupZone sadece kaş tasarımı yapılan bir güzellik merkezi değil, aynı zamanda ipek kirpik, nailart, kalıcı makyaj ve hydrafacial uygulamalarının da yapıldığı bir merkez. 



 

MakeupZone'a adım attığım ilk andan itibaren ilgili insanlarla karşılaştım. Kaş işlemini yapacak olan ve aynı zamanda merkezin sahibi Serpil Hanım'la tanıştım. Kendisi çok sempatik, enerjisini hemen yansıtıyor karşısındakine. Ortam da çok nezih. Makyaj uygulamalarında high end markaların kullanıldığını gördüm. Ayrıca sosyal medyada instagram hesaplarında da sorulan sorulara anında cevap alınabiliyor, bu da kararımı etkileyen bir faktördü. 

İşlem sırasında acı duyulmaması için, işlem öncesinde kaşlara anestezik krem sürüldü. Bir süre bekledikten sonra işlem odasına geçtim. Microblading işlemi 3 hafta arayla yapılan 2 seanstan oluşuyor. 

Kaşlarımın ilk hali

Öncelikle altın oran doğrultusunda kaşlarıma çizim yapıldı. Kaşlarım ince olduğu için ilk seans için kalın bir kaş çizimi yapılmadı, doğal durması açısından kendi sınırları etrafında bir çizim yapıldı.


Sonrasında da boya rengine karar verildi, ben seçimi Serpil Hanım'a bıraktım, o da doğal durması açısından saç rengime uygun bir boya seçti ve işleme başlandı. Microblading özel bir boyanın deri altına kıl görüntüsü verilerek işlenmesi anlamına geliyor. Önce kaşın tamamına boya sürülüyor. Sonrasında ucu iğneli aparatla kaşa çentik atar gibi kıl görüntüleri çiziliyor.
 Tabii bu esnada kaşa sürülmüş olan boya derinin altına işlenmiş oluyor. İşlem süresi tam hatırlamıyorum ama 15 dk sürmüştü sanırım. Ağrı, sızı olmuyor. İlk seansta 3D tekniği uygulandı.

1.seans sonrası kaşlarımın yeni hali

Bu işlemi yaptırdıktan sonra 2 gün boyunca kaşlara su değdirilmemesi ve 4er saat arayla yara olmaması için kaşlara saf vazelin sürülmesi gerekiyor. Eczanelerden kolaylıkla temin edilebiliyor bu vazelin. Serpil Hanım kaşların yara olmaması konusunda özellikle beni uyarmıştı. Ben de korkumdan telefonuma alarm kurdum gece yarısı, sabaha karşı demeden uyanıp vazelini sürdüm :)) Bir de 1 hafta boyunda fondöten, kaş kalemi vs değdirmezsem iyi olacağını söylemişti.

İşlem sonrasında kaşlara uygulanan boya ve kaş kılı efektleri çok belirgin dursa da, 1 hafta içinde kabuk tutan bölümler vazelinle birlikte yumuşayıp atıyorlar kendiliğinden. Renk açılmış oluyor tabi. 

2.seans için 3 hafta sonra tekrar gittim. İşlem öncesi Serpil Hanım'la sohbet ederken orta kulak iltihabı geçirdiğimi ve antibiyotik kullandığımı söylemiştim, iyi ki de söylemişim. Çünkü bu tür ilaçlar işlemin başarısını etkiliyormuş. O riski göze almak istemedik, o yüzden o gün uygulama yapmadık, 1 hafta sonra tekrar gittim.  Tabi bu süreçte kaşta açılmalar olabiliyor bu durum gayet normal. Çünkü 2.seansta daha sık uygulama yapılıp rötüşler uygulanıyor. Ben karma/yağlı ciltlerde bu tür işlemlerin pek başarılı olmadığını duymuştum ve üzülmüştüm, ama sadece %10luk bir açılma olmuş, yani baya iyi tutmuş benim kaşlar :)

2.seansta bir tık daha kalınlaştırıldı kaşlarım ve 6D teknikle daha yoğun kıl görünümlü uygulama yapıldı. Kıl kökleri daha önceden işlem gördüğü için hassastı ve haliyle bu sefer acı hissi fazlaydı. Hatta zaman zaman kanamalar oldu ama çok çok kısa sürdü. Bu işlemden sonra da 1 hafta boyunca yine saf vazeline devam ediliyor. 

İşlem sonrası fotoğraf çekmeyi unutmuşum, instagramda story paylaşmıştım o videoyu paylaşiyim burada, tam ekran yaparak izleyin ;)




Benim Microblading deneyimim bu şekildeydi. İyi ki de yaptırmışım diyorum. Benim için ne artıları oldu diye sorarsanız:

- Kaş tasarımı yapar gibi her sabah kaş çizmekten kurtuldum.
- Şimdi en azından hatları belli olduğu için sadece kalemle kenarlarını belirginleştiriyorum,  aralarına birkaç çizik atıyorum. 
- Makyajsızken belli belirsiz kaşlarım varken artık kaşlarım var heyo diyebiliyorum.
- Makyajsız halimden eskisi kadar nefret etmiyorum.
- Kaşlar Önemli Kızlaaar!

Ben her sene soluğu MakeupZone Ankara'da alıcam sanırım. Çünkü sonuçtan çok memnun kaldım. Ankara'da yaşayanlara ya da Ankara'ya gitme şansı olanlara tavsiye ediyorum. 

Bu arada bu sponsorlu olarak yaptırdığım bir işlem değil, yani ücretini ödeyerek yaptırdım. Memnun kalmamış olsam illa ki belirtirdim:)  Kaşlarıyla ilgili sorun yaşayanlar yenilikleri denemekten korkmasınlar.

Herkese sevgiler

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de aynı yere yaptırmak istiyorum ama nette kızıllaşma ya da grileşme olduğunu söylüyorlar. Sizde durum nedir aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Koyu renk yaptirdigim icin kizillasma olmadi bende ama grilik oldu tabi. Ama ben yine de cok cok memnunum. Kaşlarimin eski halini dusundukce iyi ki yaptirmisim diyorum.

      Sil
  3. paylaşımlarınız çok güzel yakından takip ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder