Kaş Usturası ile Kaş Şekillendirme ve Yüz Tüylerinin Alınması

Herkese merhabalar. 
Biz kadınların kıl tüy dertleri hiç bitmiyor öyle değil mi? 

Vücuttaki tüyler lazer, epilasyon, ağda vs bir şekilde hallediliyor ama yüzümüzdeki tüylere dokunmak nedense bazılarımıza korkutucu geliyor.  Makyaj yapmayı seven biri olarak yüzümdeki ayva tüyleri rahatsız ediyordu beni. Öyle simsiyah belirgin tüyler değiller ama yine de pürüzsüz makyajı engelliyorlardı. Lazer yaptırmayı denemedim hiç, çünkü kızarıyor leke kalıyor diyenler olmuştu. Ben de cımbız, ağda bandı gibi klasik yöntemlerle halletmeye çalışıyordum. Hatta bir ara Braun'un yüz epilatörünü de almıştım, hani ucuna yüz temizleme aparatı da takılabilenlerden. Onlar da zor geliyordu, canımı acıtıyordu hep. Jiletleme fikri yayılmaya başladı ortalıkta. Youtuba'da yüzünü tıraş eden kızları gördükçe gözlerim korkudan yerlerinden fırlıyordu. 

Korkunun ecele faydası yoktu. Bir kaç yerli youtuberın videolarında da izleyip emin olduktan sonra kaş usturalarını denemeye karar verdim. Kolay kolay bulunan birşey de değil, aliexpressten getirtenler olmuş, rossmannlarda da varmış ama ben her gittiğimde "kalmadı" cevabı alıyordum. Online olarak eveshop sitesinden siparişimi verdim.   4 aydır da elimden düşmüyorlar:)


Fikirlerimi tam olarak anlatabilmek için 4 ayın yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum. Yüzümde bu usturaları kullanmadığım yer yok gibi. Dudak üstü, çene, favori, kaş üstü, alın kenarları, yanak. Instagramda paylaştığımda eleştirenler de olmuştu. Siz erkek misiniz diyen bile vardı :D Anlamadığım bir şey var. İnsanlar denemeden bilmeden, sağdan soldan duyduklarına göre yorum yapıyorlar. Yok işte kıllar erkeklerinki gibi çıkarmış, yok simsiyah çıkarmış, yok semsert çıkarmış. Yahu denedin de mi konuşuyorsun diye sorarlar insana:) Ben bizzat kendim denemek ve görmek istedim. Koldaki tüye bile tahammül edemeyen ben, senelerdir kollarımı bile tıraş ediyorum. Ve hiç de erkek kolu gibi değil pambıııkk gibi :D Neyse konumuz yüzümüz oraya geri dönelim.


Yüzümdeki tüylerde ne bir artış, ne bir sertlik ne de başka bir şeye sebep olmadı bu usturalar. Bunu şey gibi düşünün. Tüyünüz alınmadan önce nasılsa, yine aynı şekilde çıkıyor. Sertse sert çıkar, yumuşaksa yine yumuşak çıkar. Kaşlar yüzdeki tüylere oranla daha siyah, daha sertler, dolayısıyla kaşlara uygulandığında yine siyah ve sert çıkıyorlar. Yüzümdeki tüyler ince ve siyah olmadığından yine aynı şekilde çıkıyorlar. 



Tabii yine de şunu belirtmeden geçmiyim. Herkesin kılı tüyü, cilt yapısı farklıdır. Bendeki etkisi bu şekilde. Sonra uygulayıp da yok efendim benimki şöyle oldu böyle oldu diye itiraz kabul etmiyorum:)

Tüylerin çıkış sürelerine gelicek olursak. Kaşlar 2-3 günde çıkıyor, dudak üstü 3-4 gün, ayva tüylerini inanın en son ne zaman yaptım hatırlamıyorum. Kolay kolay çıkmıyorlar, belki ayda 1 ya da 2 kere filan tıraş ediyorumdur.



Ben yüzüm için kıl tüy temizleme konusunda en pratik ürünleri bulmuş oldum böylece. Yüzüm artık cillop gibi:))  Sorularınızı hiç çekinmeden sorabilirsiniz.

Herkese sevgiler



Yorumlar

  1. Güzel yazı olmuuşş, bende de kaş usturası var fakat yüzüme denemeye aşırı korkan birisiyim ama kaşımı aldığımda ilk pütür pütür olmuştu eğer sizin de oluyorsa öncesinde peeling sonra da yağ sürmenizi öneririm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle pütür pütür olma durumu olmadı ama olursa tavsiyeni dikkate alıcam, teşekkür ederim :*

      Sil

Yorum Gönder