#gulshendoganile8mart Kadınlar Günü Buluşması ve Etkinlik Sponsorları

Herkese merhabalar.
4 Mart Cumartesi günü Ankara'da sevgili Gülsen Doğan'ın düzenlediği kadınlar günü etkinliğine katıldım. Gülsen'in gelenekselleştirdiği ve 3.sünü düzenlediği bu etkinlik için çeşitli illerden gelen blogger arkadaşlarımız da vardı. Ben de Ankara dışından katılanlardan biriydim :)


Etkinlik mekanımız, benim daha önce de gidip görmüş olduğum Eskişehir yolundaki Söğütözü Bay Gurme'ydi. Silver glitter temasına uygun olarak giyinip gittiğimiz mekanda, Prenses Organizasyon'un hazırladığı masalar harika görünüyordu.

Etkinlikte bizlerle birlikte Milkshake Türkiye, Doğadan Çay ve Revox gibi değerli firmaların yetkilileri de vardı. Özellikle saç bakımı konusunda uzmanlaşmış markalardan Milkshake'in yetkilisi Mustafa Bey'in eğlenceli sunumu göz doldurdu.


Milkshake'in Whipped Cream saç köpüğü dışında argan yağı, saç renklendiricileri, şampuan, saç kremleri ve daha pek çok ürünle geniş bir ürün yelpazesine sahip olduklarını öğrendik.


Doğadan Çay yetkilisi Tülin Hanım ve Revox yetkilisi Gamze Hanım da yeni ürünleriyle bizlerleydi.







Günün geri kalanında Bay Gurme'nin ikramlarıyla çaylarımızı yudumlarken bol bol sohbet edip, fotoğraf çektirdik ve tabii ki Gülsen'in bizler için hazırladığı hediyelerimizi kurcaladık :)











Sena (Little butterfly blog)  ile tekrar karşılaşmak ve güzel kombinleriyle severek takip ettiğim Ümran'la (Pembedunyam) tanışmak keyifliydi.


Çok severek takip ettiğim Başak (Larcenciel blog) ve Filiz'le (Makyaj kelebeği blog) de tanışma fırsatı buldum.


Etkinlik sahibemiz Gülsen'e (Gulshendogancom) nazik daveti, emekleri ve birbirinden hoş bloggerları bir araya getirdiği için teşekkür ediyorum.




Etkinlikle ilgili paylaşımlarımızı instagramda #gulshendoganile8mart hashtaginden takip edebilirsiniz.


Etkinlik Sponsorlarımız


❤ Doğadan Çay 'ın Güney Afrika'nın milli içeceği  antioksidan özellikli rooibos ile vanilyayı buluşturduğu yeni Büyülü Bohça Rooibos Vanilyalı karışık bitki çayı favorilerimden oldu bile.



Selin Kolonya'nın gerçeğini aratmayan ardıç, lavanta,hanımeli, incir, bahçe gülü kokularına bayıldım. Özellikle ardıç mükemmel kokuyor. Mini çanta boyları da çok pratik olmuş. 




Yves Rocher uzun yıllardır severek kullandığım bitkisel içerikli markalardan biri. Dünya Bahçeleri serisi duş jellerinin kokuları çok güzel. Birebir gerçek kokuları yansıtıyor. Bu Makademya Fındığı  duş jeli de fındık fındık kokuyor:) Cildi yumuşatma ve nemlendirme özelliği varmış.



Daha önceleri HC Hair Care'in saç ürünlerini kullanmıştım. Ovex saç maskesi, complex bakım yağı favorilerim arasında. Yeni çıkarttığı cilt bakım ürünleri de oldukça iddialı görünüyor. Özellikle ambalajları çok şık olmuş. Tüm cilt tipleri için misel makyaj temizleme suyu ve kırışıklık karşıtı günlük serumun etkilerini merak ediyorum.


Yaz meyveleri ❤ ben.. Otacı'nın yeni meyveli şampuan serisi de oldukça iştah kabartıcı olmamış mı? Ayrıca bu şampuanların sles, sls, paraben, silikon gibi zararlı içerikler ve boyar madde içermemelerine ne demeli. Hoş kokulu, şirin ambalajlı, temiz içerikliler, boyalı, kuru, yağlı saclar için olan çeşitleri de var.  Bu şeftali ve aloe veralı da çok güzel kokuyor. 




Dr. Oetker hayatımıza girdiğinden beri mutfakta işlerimiz çok daha kolaylaştı öyle değil mi? Yapımı en zor ve uğraştırıcı hamur işlerini bile kolayca yapabiliyoruz artık. Çok Tahıllı Ekmek, Brownili Puding ve Çikolatalı Fondü de yeni ürünlerinden. Browni delisi biri olarak ilk fırsatta Brownili Puding'i denemem lazım. 



Pantene'in zayıf ve yıpranmış saçlar için olan yeni serisinde şampuan, keratinli E vitaminli bakım yağı ve durulanan köpük saç kremi bulunuyor. Bakım yağını uzun zamandır kullanıyorum 2-3 şişe bitirmişimdir, herşeyden önce kokusu efsane bence. Sadece saç uçlarına uyguluyorum, saçları ağırlaştırıp yağlandırmıyor, yıpranmış görünümü gideriyor. Seride en dikkatimi çeken ürün köpük saç kremi oldu. Köpük ürünleri çok seviyorum, uygulaması eğlenceli oluyor. Yıkama esnasında saç uçlarıma sürüp biraz bekletiyorum sonra da duruluyorum, normal bir saç kremi kadar yumuşaklık vermese de yine de etkisini beğendim. 



❤Yeni bir yerli renkli kozmetik markası daha, L'rouge💄Üstelik temiz içerikli, hayvanlar üzerinde de test yapmıyor. Dudak dolgunlaştırıcısı Plump Lips çok ilgimi çekti, sürünce dudaklarda karıncalanma gibi böyle mentolden yanarcasına bir his oluşuyor ve hafiften şişiyor dudaklar.


Beliz Kozmetik'in Kiss takma kirpikleri kullandıklarım arasında kesinlikle en iyisi. %100 insan saçından yapılıyormuş ve tekrar kullanılabliyorlar. Lip balmların teneke kutuda olan pot O'miracle serisinden olanlarından kullanmıştım gayet güzeldi, stick seklinde olan da kullanım açısından daha pratik olmuş. White Glo diş macununu hiç kullanmamıştım. Beyazlatma etkisi olduğuna göre severim diye düşünüyorum.



❤AmWay Artistry kozmetik ürünlerini ilk kez kullanıcam. Temizlik ürünleriyle tanıdığım Amway'in bu alandaki basarisi kozmetiğe de yansımıştır diye düşünüyorum. Ambalaj tasarımlarını çok beğendim, özellikle ışıklı ve aynalı lip gloss efsane olmuş bence. Satinique saç maskesi de boyalı ve yıpranmış saçlar içinmiş. 




Milk shake bakım köpüğü süt proteinleri içeriyor ve kokusu öyle tatlı ki, kremalı vanilyalı şekerli gibi:) Saç uçlarıma süreceğim zaman sıktığım köpüğün içine Milk Shake Argan yağından da damlatarak kullanıyorum.



Revox at kuyruğu şampuanıyla ön plana çıkan markalardan biri olmuştu. Sonrasında ürün yelpazeleri epey genişlemiş. İlk kez denenecekler listesine Revox kalıntı giderici şampuan ve At Kuyruğu bitki yağı da eklendi. 



❤Tarko Kozmetik'in tatlış desenli makyaj çantaları, tarakları, makyaj firçaları, takma kirpik ve daha pek çok ürününe kozmetik mağazalarında sıklıkla rastlıyoruz. Hem şık hem uygun fiyatlı olmaları cezbedici. Tarko aynı zamanda lionesse, solingen, artnet gibi markaları da bünyesinde bulunduruyor. 



Lavera da benim için yeni markalardan biri, temiz içerikli olması dikkatimi çekti. Dudak kalemi, ruj ve el kremini hemen kullanmaya başlıyorum. Fenjilyan ürünleri de parabensiz, renklendirici madde içermeyen zararlı içerik barındırmayan markalardan biri. Etkinlikte herkese farklı ürünler verildi, bana da yaşlanma karşıtı krem çıktı, ehehe neden diye soramıyorum malum 32 yaşında biri için gayet iyi bir eşleşme olmuş:) Cecile de kırmızı oje ve simsiyah Extra Asia göz kalemini hediye etmiş, kalemi çok severek kullanıyorum. Porky Pumpkin'in üzerinde adımızın yazdığı ağaç dilimli magnetlerine bayıldım. 


❤Hangimizin makyaj çantasında Essence ürünleri yok ki? Cicili bicili ve uygun fiyatlı oluşlarıyla gönlümüzü kazanan bir marka oldu hep Essence. Bu ürünlerini de merakla denicem.


Biota markasını renkli kozmetik ürünleriyle tanımıştım, cilt bakım ürünleriyle de oldukça iddialı görünüyorlar. Özellikle ürünlerin ambalajlarını çok beğendim. Kırışık karşıtı temizleme jeli, tonik, göz altı kremi ve günlük krem yine bana yaşımdan dolayı hitap eden ürünler oldular. 


❤Schwarzkopf'un BC Bonacure Hair Therapy serisi ürünlerinden şampuan ve saç kremi de ilk kez deneyeceğim ürünlerden. 



Sponsor firmalara teşekkür ediyorum. 

Herkese sevgiler.


Yorumlar