Bioderma Sebium Exfoliating Peeling Etkili Temizleyici Jel

Herkese merhabalar. 
Bugün karma ve yağlı ciltler için arındırıcı, yumuşatıcı ve peeling etkili Bioderma Sebium Exfoliating Jel'den bahsetmek istiyorum sizlere. Ürün geçtiğimiz ay Dermokozmetika tarafından denemem için gönderilmişti. Dermokozmetika 2013 yılından beri eczane güvencesiyle dermokozmetik ürünlerin satışını yapan online bir platform. Oldukça geniş bir ürün yelpazeleri var ve 100'den fazla markanın ürünleri site üzerinden temin edilebiliyor. Üstelik indirimler de oluyor sık sık. Ezcane ürünlerini satın alabilmek için illa ki eczanelere gitmeye gerek yok, internetten indirimli olarak almak bana daha mantıklı geliyor:)



Gelelim Bioderma Sebium Exfoliating Jel'in özelliklerine. Ürün 100mllik kapaklı tüp ambalajda satılıyor. Açıldıktan sonra 9 aylık kullanım ömrü var. İçeriğindeki patentli Fluidactiv kompleksi ile karma ve yağlı ciltlerin korkulu rüyası olan sebum yani yağ salgılarını peeling etkisiyle dengeleme özelliğine sahip.
Normal temizleme jellerinin aksine tanecikli olduğu için her gün kullanılması önerilmiyor, tıpkı peeling kullanır gibi haftada 1 ya da 2 kez kullanılabiliyor.



İçerisindeki tanecikler oldukça minik, biraz sert yapıdalar. Sivilceli ciltlerin kullanması için uygun değil. Tanecikler cildi temizlerken deri altına da etki ettiği için sivilceleri bir yerden başka bir yere taşıması gibi bir durum söz konusu olabiliyor. Ben de o yüzden oldukça dikkatli kullanıyorum ürünü. Cildimin sivilcelendiği dönemlerde kullanmıyorum, ya da kullanırken tek tük olan sivilcelerime denk getirmemeye çalışıyorum. 



Bioderma Sebium Exfoliating Jel uzun süreli kullanımda ciltteki pürüzleri ve siyah noktaları gidermeyi, cildi yenilemeyi, gözenekleri sıkılaştırmayı vaat ediyor. 
Nemli yüzüme, göz altlarıma getirmeden dairesel hareketlerle 1-2 dk masaj yaparak uyguluyorum. Tanecikli yapısından dolayı çok bastırmamak gerekiyor tabii. Uygulama sonrasındaki verdiği hissi çok seviyorum, cildi yumuşacık yapıyor kurutmuyor, nemlendiriciye bile gerek duymuyorum çoğu zaman. Cildimde herhangi bir tahrişe, kızarıklığa neden olmadı. 


İÇİNDEKİLER 

AQUA/WATER/EAU, POLYETHYLENE, SODIUM LAURETH SULFATE, XANTHAN GUM, LAURYL GLUCOSIDE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, GLYCOLIC ACID, SALICYLIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PROPYLENE GLYCOL, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 459]


Haftada 1-2 defa kullanılacağı düşünülürse ürün oldukça uzun zaman yetecek gibi görünüyor. Bioderma Sebium Exfoliating Jel'in Dermokozmetika'da indirimli ve ücretsiz kargo ile satış fiyatı 44.40tl. 

Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar