FLORMAR | "Comfort Zone" Koleksiyonu

Herkese merhabalar.
Kasım ayında raflarda yerini alan Flormar Comfort Zone koleksiyonu gençlik ve rahatlığın simgesi jean dokularının işlendiği, sadelik ve rahatlığın makyajlara taşındığı ürünleriyle bugün blogumun konuğu oldu.

Comfort Zone koleksiyonu Smooth Touch pudra, Smooth Touch allık, Cozy Quartet far paleti, Oversize kalem ruj, kalemtıraş, far karıştırma fırçası ve oje setlerinden oluşuyor.

Koleksiyonun en dikkat çekici parçalarından biri olan Cozy Quartet 4lü far paletiyle başlayalım o zaman. Far paletlerinin 4 farklı çeşidi var, bendeki 01 Nude Peaches. Ünlü bloggerların da beğenerek kullanıp tavsiye ettikleri bu palet Flormar mağazalarında kısa sürede tükendi diye duymuştum:)

Palette benim günlük makyajımda vazgeçemediğim joker renklerden wet n wild creme brulee'ye benzettiğim bej rengi, toprak tonları ve katlanma bölgesi için tercih edilen ve paletin yıldızı olan turuncu far bulunuyor. Lacivert üzerine rose gold yazılı ambalajı ve içindeki aynasıyla ambalajı da hoşuma gitti. Yalnız şu aplikatörleri çok kullanışsız oluyor. Onları sevemiyorum bi türlü:)

Farların yapıları yumuşacık kadifemsi ve bence oldukça iyi renk veriyorlar. Yine de far bazıyla daha iyi sonuç verdiği de bir gerçek. Mat ve ince yapılı oldukları için üst üste uygulanabilip birbirleriyle kolayca karışabiliyorlar. Ben bej rengini tüm göz kapağıma, turuncu ya da açık kahveyi katlanma bölgesine uygulayıp, koyu kahveyle de kenarları karıştırıp gölgelendirme yapıyorum.


Comfort Zone koleksiyonunda far paletiyle birlikte gelen karıştırma fırçasını da sevdim hatta yıllardır çok severek kullandığım The Balm give crease a chance far fırçasının ucuna çok benziyor, kılları yumuşacık ve farı güzel dağıtıyor.

Koleksiyonun bir başka ürünü Smooth Touch Compact Powder pudra. 6 renk seçeneği bulunuyor. Bendeki 07 Golden Neutral. Benim tenime bir tık koyu ama kullandığımda görüntüsü çok da rahatsızlık vermedi. İpeksi ince yapısı ve makyajı sabitleyişini sevdim. Fondötensiz cilde de uygulandığında verdiği hafif kapatıcılıkla cildi doğal ve pürüzsüz gösteriyor. Kendi aplikatörü var tabii ama ben pudra fırçasıyla uygulamayı daha çok seviyorum.

Flormar Comfort Zone koleksiyonunun başka bir ürünü Smooth Touch Blush allıkları. Allıkların 4 renk seçeneği bulunuyor. Bendeki 03 Coral Peach rengi. Denemedim ama serideki 04 Golden Sunset de çok harika görünüyor. Ambalajı far paleti ve pudrada olduğu gibi aynalı, içinde minik bir fırça var ama acayip işlevsiz:)

Allığın kadifemsi yumuşaklığını sevdim. Pigmentasyonu da gayet iyi. 

Gelelim kocamaaan Oversize Lipstick Pencil kalem rujlara. Kremsi yapısı, E vitamini ve karite yağı ile zenginleştirildiğinden sürümü yumuşacık. Kolay uygulanıyor. Birşeyler yenmediği sürece kalıcılığı orta seviyede. Tabii bu büyük boy ruj kalem şeklinde olduğu için açmak için kalemtıraşa da ihtiyacımız var. Paslanmaz çelik bıçaklı bu Oversize Sharpener kalemtıraşla jumbo boy ürünlerinin uçlarını açabiliyoruz.

Seride 6 farklı renk seçeneği var. Bendeki rengi 04 numaralı Simply Cherry. parlak görünümlü vişne çürüğü renginde. Benim makyajlarımda tercih ettiğim bir renk değil pek. 03 Light Coffee rengini gözüme kestirdim ben:)

Comfort Zone koleksiyonunda en sevdiklerimden biri de oje setleri oldu. Ojelerin 4 farklı renk seçeneği var, yanlarında 4in1 bakım ojesi de bulunan paketler halinde 2li olarak satılıyor.

Bendeki 003 Breeze mavinin renk tonu çok hoş. Ojeler kıvamlı ve kalın fırçalı, o yüzden çok rahat sürülüyor. Ama seride bir başka renk var ki, o gönlümü fethetti 002 Snooze rengi, harika bir tarçın. Hatta instagramda paylaştığımda resimlerim arasında tüm zamanların en beğenilen resmi oldu. Bakım ojesini tırnakları sertleştirmek için base coat olarak ya da ojelerin üzerine parlaklık için top coat olarak sürebiliyoruz. Bu ojeler top coat kullanılınca 3 gün soyulmadan dayanabiliyor.

003 Breeze'in duruşu böyle..

Bu da 002 Snooze'un duruşu..ben bayıldım:)

Benim Flormar Comfort Zone koleksiyonu ile ilgili deneyimlerim bu şekilde. Sizin bu koleksiyondaki favori ürünleriniz neler, paylaşırsanız sevinirim..

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar