Minik Bir Alışveriş | Stradivarius + H&M + Watsons

Herkese merhabalar.
Ankara'ya geldim geleli sıklıkla yaptığım aktivitelerden biri de avm avm dolaşmak:) Alışverişlerimin hepsini fotoğraflayamıyorum zamansızlıktan,  bu sefer fırsat bulmuşken Stradivarius, H&M ve Watsons'tan yaptığım minik alışverişimi sizlerle de paylaşmak istedim. 


Watsons'ta haftasonu Rimmel London ürünlerinde %40 indirim vardı, bu sebeple uzun zamandır severek kullandığım Stay Matte 001 Transparent pudramı yedekledim. Şu anki kullandığım bir kaç hafta içinde biter büyük ihtimalle, yiyor muyum napıyorum pudra dayanmıyor bana:) Bu pudra ten makyajını sabitlemeyi, T bölgesindeki yağlanmayı kontrol altında tutmayı sağlıyor. 

Lasting Finish by Kate serisi sınırlı üretim rujların ambalajları çok hoşuma gitti. Normalde nude serisinden 45 ve 48 renkleri var elimde, (inceleme yazılarını buradan okuyabilirsiniz )ama bu serideki daha parlak yapıda olan nude rujlara da kayıtsız kalamadım. Zaten seri yanlış bilmiyorsam  3 nude, 3 de kırmızı renkten oluşuyor. Ben sadece 51, 53, 55 ve 56 renklerini gördüm, hepsi ülkemize geldi mi bilmiyorum. 

Soldaki 55 My Nude, sağdaki de 56 Boho Nude. Detaylı inceleme yazısını ve swatchlarını bir sonraki yazımda paylaşıcam. Ama merak edenler mağazada çektiğim swatchlarına buradan bakabilirler. Işıktan dolayı farklı görünebilir tabi.

H&M'den mis kokulu bir body mist aldım. Caribbean Crush. İçeriğinde mango, hindistan cevizi ve ahududu var. Kokusunun kalıcı olduğunu söyleyemem ama acayip hoş bir kokusu var. Çantamdan ayırmıyorum:)
 

Son olarak Stradivarius' tan baya geniş pencereler bırakılarak kesilmiş olan mom pantolon aldım. Daha önce bunun lacivert kot renginde olanını da almıştım ve instagram paylaşımlarımda oldukça beğenilmişti. (Buradan görebilirsiniz.) İndirimdeyken beyazını da kaptım:) Mom model pantolonlar bu yaz benim favorim oldu. Yüksek bel olduğu için crop top üstlerle çok şık duruyor.



Bu yazın hitlerinden choker kolyelerde de ne zamandır gözüm vardı. Zara, Bershka ve Stradivarius'ta oldukça güzel modeller var. Ben bu 4lü olanda karar kıldım. 2.sıradaki yıldızlı olanı ve en alttaki incili olanı kullandım bile, çok çok şıklar:) Sağdaki bilezikleri de görür görmez çok sevdim. Bronz, gümüş, altın ve beyaz renklerden oluşuyor. Upwatch saatlerimle oldukça güzel duruyor.


Minik alışverişim bu şekildeydi, fiyatlarıyla ilgili bilgi almak isterseniz yorum bırakabilirsiniz. Herkese sevgiler:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar