Sebi Pharma | Sebi İxir Leke Kremi

Herkese merhabalar. 
Mayıs ayında kullanmaya başladığım ve bitirmek üzere olduğum Sebi İxir Leke Kremi'nden bahsetmek istiyorum sizlere. Bu tarz kremleri uzun süre kullanmak ve etkilerini iyi gözlemleyebilmek gerekiyor hakkında yazabilmek için. 

Öncelikle firmadan biraz bahsediyim. Sebi Pharma, kurucusu olan Şebnem Özen'in kendi formülasyonu ile ürettiği hücre yenileyici içeriklere sahip Sebi Su ve Sebi Yağ gibi uluslararası patentli özel etken maddeleri kullanarak, cilt sorunları için doğal ve bitkisel ürünler üreten bir Türk markası. Tübitak destekli olması nedeniyle de güvenilir bir marka olduğunu düşünüyorum.

Sebi Pharma ürünleri alkol, paraben ve kortizon içermiyor. 
Sebi Simyacı, Sebi İxir Leke Kremi, Sebi İxir Akne Kremi, Sebi İxir Acil Bakım Kremi, Sebi Ala ve Sebi Su gibi ürün seçenekleri bulunuyor.

Ben kendi cilt sorunuma yani sivilce lekelerime çözüm olabilmesi nedeniyle Sebi İxir Leke Kremi'ni kullanmayı tercih ettim.

Sebi İxir Leke Kremi tüm cilt tiplerinin kullanabileceği, güneş lekeleri, doğum lekeleri, yaşlılık lekeleri, sivilce lekeleri, cilt tonu eşitsizlikleri, çiller ve epilasyon/ağda kararmalarında etkili olan bir bakım kremi.

Aynı zamanda;
* Ödüllü ve uluslararası patentli hücre yenileyici Sebi Su ve Sebi Yağ içeriyor. 
* Lekeleri cildi soymadan gideriyor.
* Asit türevleri içermiyor.
* 50 Spf güneş koruması ile cildi aynı zamanda güneş ışınlarından da koruyor.
* Ph'ı sıfır olup tüm cilde uygulanabiliyor.
* Genital bölge, koltuk altı da dahil olmak üzere tüm vücuttaki kararma lekelerini gidermek için  kullanılabiliyor.


Sebi İxir Leke Kremi 50ml'lik tüp ambalajda satılıyor. 6 aylık kullanım ömrü var. Çok yoğum kıvamlı bir krem değil, kolayca emiliyor. İçeriğinde Allantoin ve Aloe Vera ekstraktı var. Çok da güzel kokulu bir krem.

Mayıs ayı boyunca ürünü düzenli kullanabildiğimi söyleyebilirim. Haziran ayında burun ameliyatı olduğum için pek kullanamadım. Temmuz ayında pek düzenli olmasa da tekrar kullanmaya devam ettim, hala da kullanıyorum. Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez uygulanıyor.  Sabahları cildimi temizledikten sonra uyguluyorum, makyaj yapıcaksam da makyajdan yarım saat önce kremi uyguluyorum.  Akşamları da yatmadan önce sürüyorum. 


Ben sivilce lekelerine yönelik olarak kullandığım için kremi tüm cildime uygulamıyorum sadece problemli bölgelere uyguluyorum. İlk ay dışında çok çok düzenli kullanamasam bile etkilerini beğendiğimi söyleyebilirim. Sivilce lekelerimin renklerinde açılma oldu. Tabii benim şöyle bir problemim de var, her defasında yeni bir sivilce çıktığı için yüzümdeki lekelerin görünümü azalsa da her seferinde yenisi ekleniyor. Burada bahsettiğim normal bir sivilce değil, yara gibi olan, yüzeyi büyük,  hatta bene dönüşen sivilcelerden bahsediyorum. Yaşım 30u geçse de ergen gibi sivilce çıkartmak neyin nesi yav:))

Bu tür kremlerden piyasada oldukça fazla var, benim ilk deneyimim Sebi Pharma Sebi İxir Leke Kremi ile oldu. Yüzümde ne bir tahriş, ne ekstra bir sivilce, ne kızarıklık hiç bir soruna yol açmadı. Etkisini de beğendim, uzun süreli ve düzenli kullanımda çok daha iyi sonuçlar verebilir. Ayrıca Türk markası olduğu için de desteklenmesi gerekir diye düşünüyorum. 

Bu tarz leke problemleriniz varsa, yani sadece sivilce lekesi olmayabilir, vücudunuzun neresinde olursa olsun güneş lekesi, doğum lekesi, yaşlılık lekesi, çiller, cilt tonu eşitsizliği, epilasyon kararma lekeleri de olabilir, Sebi İxir Leke Kremi'ne bir şans verebilirsiniz.

Daha detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog
 

Yorumlar