Watsons Yeni Yıl İndirimlerinden Neler Aldım?

Herkese merhabalar.
2015'in son günlerine yaklaştığımız şu günlerde alışveriş çılgınlığı hızla devam ediyor. Ben de ufak tefek ihtiyaç alışverişleri yaparak indirimlerden faydalanıyorum tabii:)

Bu sene Watsons indirimleri diğer kozmetik mağazalarına göre daha erken başladı. Bir çok markada %50'ye varan indirimler var. Rossmann'ı bilemiyorum çünkü şehrimde yok, ama Gratis'e göre daha uygun geldi bana fiyatlar.

Gelelim neler aldığıma. Aslında alışveriş yaparken o an instagramdan da paylaşmıştım ama blog takipçilerim için de fiyat detaylarıyla birlikte paylaşmak istedim. İndirimler devam ederken fikir sahibi olabilirsiniz.


Öncelikle severek kullandığım Rimmel London ürünlerinden başliyim. Bu markada %40 indirim var. Bitmek üzere olan 001 Transparent Stay Matte pudramı yedekledim ve uzun zamandır denemek isteyip kendime uygun rengini bulamadığım Wake me up fondöten 100 Ivory rengini bulunca kaçırmak istemedim.

Pudranın transparan olmasını ve sabitleyici özelliğini seviyorum. Fiyatı da oldukça uygun 9.50tl.
Fondöteni açıkçası çok araştırmadan aldım. İlk çıktığı zamanlarda bloggerlar sık sık paylaşıyorlardı acaba şişirme ürün olabilir mi diye geçiyordu aklımdan. Memnun olanlar çoğunluktaydı. İndirimde olunca deniyim ne kaybederim ki diye düşündüm:) Cildi aydınlatan C vitaminli içeriği ve spf 15 güneş koruması varmış. Aldığım günden itibaren 2-3 gündür kullandım fena değil gibi sanki. Aşırı parlama filan yapmadı cildimde. Sürerken matlaşan bir yapısı var. Şimdilik denemeye devam:) Fiyatı da 14.90tl


Başka hangi Rimmel London ürünlerini kullandığımdan da bahsediyim. Rimmel London ürünlerini ilk kez alacaksanız size yardımcı olabilir yazdıklarım:) Yukarıda gördüğünüz Scandaleyes 005 Nude ten rengi göz kalemini alt kirpik diplerime uyguluyorum, sağlıklı canlı bir görüntü veriyor, ayrıca gözlerin daha belirgin ve büyük görünmesini sağlıyor. Fiyatını hatırlamıyorum ama 10-12tl gibi bişey olması lazım.

010 Ivory Match Perfection Concealer'ın da fiyatına göre performansı iyi. Hem kapatıcı hem aydınlatıcı olarak kullanılıyor. Ben göz altlarıma kapatıcı uyguladıktan sonra aydınlatma için kullanıyorum bunu. Fiyatı 10tl civarındaydı sanırım.

Oh My Gloss rujlar da 8.25tl'e düşmüş.. Parlatıcı insanı değilimdir ama zaman zaman, tercih ediyorum. Bendeki rengi 110 Keep a secret. Dudak renginden biraz koyu tatlı bir pembe.

Son zamanlarda elimden düşürmediğim Brow This Way kaş jeli. Bendeki en koyu rengi olan 003 Dark Brown. Fırçası biraz büyük olduğu için fırçasıyla uygulamıyorum, real techniques'ın açılı kaş fırçasıyla uyguluyorum. Fiyatı 12,90tl.

Yine her gün kullandığım bir başka Rimmel London ürünü Lasting Finish Concealer- Corrector. Bendeki 030 Warm Beige rengi. Göz altlarımı kapatmaktan ziyade daha çok lekeleri kapatmada kullanıyorum. Yani sivilce lekesini ya da her hangi bir kızarıklığı güzel kapatıyor. Fiyatını hatırlamıyorum ama 9-10tl gibi bişeydir.


Göz makyaj temizleyici olarak uzun zamandır memnun kaldığım tek marka Neutrogena. Çift fazlı ürünleri daha çok seviyorum o yüzden su gibi olan misel solüsyonları tercih etmiyorum. Şu an elimde Yves Rocher çift fazlı temizleyiciler de var, ama Neutrogena bir tık daha iyi, o yüzden indirimde görünce her zaman stoklarımı yapıyorum. %50 indirimli fiyatı 10tl.

Pantene Keratin Onarıcı E vitaminli saç bakım yağını uzun zamandır severek kullanıyorum. Hatta daha önce yazısını da yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Müthiş ötesi bir kokusu var, yiyesim geliyor:) 360ml şampuan ve yağı kofre şeklinde 12,90'a aldım. Normalde yağ tek başına o fiyata satılıyor. O yüzden çok uygun fiyata alınmış oldu bu set:)



Gelelim son aldığım ürüne. Maybelline Color Tattoo Pink Gold krem far. %40 indirimdeydi 10.75tl fiyatı. Çok tatlı bir pembe. 


Color Tattoolar göz kapağına tabiri caizse dövme gibi yapışıyor ve çok çok kalıcılar. Sürümü çok rahat yumuşacık. Çift fazlı temizleyicilerle kolayca temizlenebiliyor.  Ben On and On Bronze rengini de çok severek kullanıyorum ve serideki en meşhur renklerden biri de o zaten.




Benim Watsons alışverişim böyleydi. İndirimler 28 Aralık'a kadar devam edecek. Herkese keyifli alışverişler ve mutlu yıllar diliyorum:)


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar