Lapitak El ve Ayak Bakım Ürünleri

Herkese merhaba.
Havaların soğumaya başladığı bu günlerde el ve ayaklarımıza da maksimum özen göstermemiz gerekiyor. Ben de bu yüzden bir süredir Lapitak'ın bakım ürünlerini kullanıyorum.

Lapitak uzun yıllardır el ve ayak bakımı konusunda önde gelen markalardan bir tanesi. 

Bakım serisi içerisinde Dermoness El kremi, Dermoness Tırnak Bakım Kremi, Ayak Kremi, Topuk Çatlak Kremi, Ayak Kokusu Önleyici Krem ve Ayak Deodorantı bulunuyor. 

Öncelikle Lapitak Dermoness El Bakım kreminden bahsetmek istiyorum. İçerisinde Allantoin, gliserin ve e vitamini bulunuyor. Yapısı vazelin tarzında oldukça yoğun. Zorlu hava koşulları için oldukça ideal.  Kurumuş ve çatlamış elleri ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturuyor. Yoğun yapılı kremlerden normalde pek hoşlanmıyorum ama bu krem çok çabuk emildiği için sorun yaşamadım. Elleri cidden yumuşacık ve pürüzsüz hale getiriyor. Aynı zamanda içeriğindeki e vitamini ile sertleşmiş tırnak etlerini yumuşatıp besliyor. Serideki favori ürünlerden biri oldu benim için. Genellikle gece yatmadan önce, gün içerisinde de ihtiyaç duyduğum zamanlarda uyguluyorum.

Lapitak Dermoness Tırnak Bakım kremini de günde 2 defa sürmeye özen gösteriyorum. İçeriğindeki e vitamini ile tırnakları güçlendirip, kırılma ve çatlamalara karşı koruyor. Manikür öncesinde de tırnak etlerimi yumuşatmak için kullanıyorum. Böylelikle tırnak etlerini kolay bir şekilde ittirebiliyorum. Tırnaklarım oldukça hassas. Yaz döneminde Ankara'dayken oldukça sağlıklı ve sert hale gelen tırnaklarım, Tekirdağ'a döndüğümde yine zayıflamaya başlıyor. Sanırım temizlik, bulaşık deterjanları filan neden oluyor buna. Şimdilerde tırnaklarım yine kırılıp soyulmaya başladı o yüzden Lapitak Tırnak Bakım ürünü düzenli kullanmaya devam ediyorum.

Ayak ürünlerini genellikle gece yatmadan önce uyguluyorum. Gün içerisinde ayaklarda yoğun yapılı kremler rahatsız ediyor beni. 
Topuklarımda çatlak problemi olmasa da topuklarımda sert yüzeyler yok değil. O yüzden ayak bakım kremi ile birlikte topuk çatlak kremini de uyguluyorum. İçeriğinde Allantoin, gliserin ve e vitamini bulunuyor. Gün boyu ayakta kalan kişilerin özellikle ayak bakımına dikkat etmesi gerekiyor. Kuru ve temiz ayaklara günde 2 kez uygulandığında yumuşacık ayaklara kavuşabiliyoruz:)

Ayak kokusu problemim olmadığı için Ayak kokusu önleyici kremi denemedim ama o tarz problemi olanlar için uygun olabilecek bir krem bu. Düzenli kullanım ve günde 2 dk uygulayarak  ayak kokusunun önüne geçilebiliyormuş. 

Ayak Deodorantı da benim favori ürünlerimden. Ayaklara, ayakkabılara ve çoraplara sıkılabiliyor. Hoş ferah bir kokusu var. Eğer misafirliğe filan gidiyorsam ayakcıklarıma fıslatmayı ihmal etmiyorum:))

Lapitak ürünlerinin fiyatları da oldukça uygun. 5-15tl arasında değişiyor.

Ürünlere www.e-lapitak.com internet adresinden ulaşabilirsiniz. 

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar